TOP 10 LEMPPARIKUVAT

Ajattelin listata teille mun lempparikuvat. Ymmärrätte varmaan että 10 000 kuvan joukosta oli vähän vaikea valita suosikit? Yritin kuitenkin jotkut lempparit löytää, enjoy
 1. Perhepotretti  Meidän perheestä ei oo paljon yhteiskuvia, paitsi mun rippijulista yks ja tämä. Kuva on otettu jyväskylän cumulus hotellissa viimevuonna. Mulle perhe on tärkein maailmassa, ja mistään maailman kolkasta ei löydy samanlaista perhettä kuin meidän! Siksi tämä kuva on ykkösenä.
2. Tuukka on mulle myös erittäin tärkeä. Meistä löytyy tuhansia kuvia, mutta tää on selvästi mun lemppari. Me molemmat näytetään tässä just niin omilta itseltämme! Kuva on otettu tammikuussa 2013 Teneriffalla. 
 3. Suku on myös mulle tärkeä, mutta kaikista ei löydy kuvaa. 
 4. Kaikista herkullisista annos/ruoka/herkku kuvista päätin valita yhden. Tämä saa varmasti veden monen lukijan kielelle!
 5. Fiiliskuva kesältä.
 6. Tämän kuvan päätin lisätä siksi, etten varmaan koskaan tuu unohtamaan sitä päivää kun ystäväni piirsi dreamcatherin selkääni. Meillä oli tosi hauska päivä, eli siis tämä kuvastaa ystäviäni, ja kuinka tärkeitä he ovat minulle!
 7. Rakastan mansikoita!
8. Rakkaus, eikö se teidänkin mielestä hehku molempien silmistä?
9. Oon valokuvannut jo monta vuotta, mutta tää on mun lempi maisema/luonto kuva. Mun mielestä tää on niin onnistunut kuva, ja sopis johonkin matkalehteen tai kuvastoon!
10. Kymmenes ja viimeinen kuva saa symbolisoida sitä, kuinka suuri merkitys matkustelemisella on mun elämässä. Tääkin kuva on omasta mielestäni tosi onnistunut. Kuva otettu Kreetalla 2011 keväällä. 

2 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Ihania kuvia ja oikeassa olet, tuo toiseksi viimeinen kuva on kuin matkalehden sivuilta! ♥

Henna kirjoitti...

Kiitos paljon ♥