TUOTTEIDEN TESTAAMISTA..

Olen Buzzador, eli osallistun kampanjoihin ja testailen tuotteita. Tällä kertaa postissa tuli paketti Veetin tuotteita, ja innoissani niitä aloin testailemaan!
Päätin tänään testata "In-Shower Hair Removal Cream":ia. 
 Sitä levitettiin ensin kuivalle iholle sienen vaalenpunaisella puolella, ja annettiin vaikuttaa minuutti!
 Sitten suihkuun, ja annoin sen vaikuttaa vielä toiset 2 minuuttia. Sitten pesin sen pois sienen valkoisella puolella.
 Tadaa; nyt sulla on silkinpehmeät sääret näin pienellä vaivalla! 
 Laitoin jalkoihin vielä "Hair Minimising" body lotionia, joka tuoksui aivan mielettömän herkulliselta!
 Kynnetkin päätin vielä lakata näin kevään kunniaksi! 

Totta puhuen, en todellakaan uskonut että tuo "In-Shower Hair Removal Cream" toimisi, mutta yllätyin todella positiivisesti! En enää aio käyttää yli viittätoista minuuttia jalkojen sheivaamiseen, kun tällä tavalla aikaa menee alle 5min! 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vähänkö kätevää, tajusinko oikein että toi siis sheivaa ihan täysin?
Tiedäkkö että paljonko tollanen purnukka maksaa? (:

Anonyymi kirjoitti...

tuleeko noita kampanjoita usein ?:-)

Essi kirjoitti...

Mä tykkään ite tosi paljon noista veetin tuotteista ja oon todennu toimiviks kaiken mitä oon käyttäny! (: Kunhan vaan käyttää oikein nii tulee hyvää jälkeä

Henna kirjoitti...

Anonyymi/ Joo siis sääret on ihan karvattomat :-D En osaa sanoa hintaa!

Anonyymi/ Silloin tällöin :)

Essi/ Joo mä en ennen ollu noita kokeillu, mutta onneksi kokeilin :-)