SHOPPING IN ALANYA (KONAKLI)

Tässä mun aivan "mahtavat" shoppailut tuolta Turkista. Eipäs sieltä paljoa tuotu tänne kotisuomeen, vaikka kaikki ylisti ostosmahiksia. Onhan siellä ostomahiksia vaikka kuinka, mutta ei kukaan jaksa vänkätä niiden myyjien kanssa? Muutenkaan en oikein nähnyt mitään muuta mieluisaa kuin nämä mitä toin kotiin. En oikein pidä pinkeistä Dolce&Gabbana topeista tai neonvihreistä adidashuppareista, ne ei vaan ole mun tyylisiä :-) 
Eli omasta mielestäni shoppailu on parempaa Espanjassa! Noista huppareista pyydettiin 100e/kpl, mutta sain ne tingittyä 20e/kpl. Kengistä pyydettiin 20e, sain ne 15eurolla. Sukat oli alle euron kappale. 

Oletteko itse löytäneet Turkista paljon ostettavaa? Maksoitteko sen mitä pyysivät vai tingittekö yli puolet pois hinnasta? 

16 kommenttia:

Mette kirjoitti...

Tosi kivoja ostoksia löysit kuitenkin, eikä niitä aina tartte olla ihan hirveesti! :) Kävin ite huhtikuussa 2012 Alanyassa ja kyllä sieltä jonkun verran löytyi juttuja ja tingittyä sain kaikista tuotteista aika paljon, tässä postaus mun ostoksista mitä tein sillon: http://metenblogi.blogspot.fi/2012/04/kuvia-viime-paivilta-ja-turkin-ostoksia.html

Ja mäkään en tykkää hirveen värikkäistä vaatteista, joten ne jätin suosiolla Turkkiin haha :D

Riikka kirjoitti...

Mäkään en oikeen löytänyt turkista shoppailtavaa, olin Marmariksessa käymässä viime kesänä. Oli siellä jotain ihan kivoja juttuja, mutta laatu vaikutti huonolta ja myyjät tosiaan oli aika rasittavia :/ Kyllä kaikissa muissa maissa, joissa olen käynyt (ja niitä on yli 20) on ollut paremmat shoppailumahdollisuudet.

Anonyymi kirjoitti...

Tuoteväärennöksiä ! Aidoistahan ei voi tinkiä. Conssit 15 eur ...Miksi mainostat täällä kopiotuotteita, kaikkihan tietää, että niitä saa halvalla!

Henna kirjoitti...

Siis kyllä luulis kaikkien tietävän että ne on feikkejä ja kyllähän mä nyt sen tiedän! On vaan olemassa niitä jotka luulevat että ne ovat aitoja ja maksavat juuri sen 100e.. Ja en mä täällä mitään mainosta vaan näytän vaan mitä ostin :-D

Hanna kirjoitti...

Alanyassa ei ole mitkään järjettömän hyvät shoppailumahdollisuudet, mutta löytyy sieltä kuitenkin LC Waikiki, Collezione, Rodi Mood, Mavi ja Rodin Hills jotka käyn aina katsomassa :) Antalyasta löytyy TerraCity ostoskeskus jossa on paremmat shoppailumahdollisuudet: http://www.terracity.com.tr/stores?lt=a

Nelli kirjoitti...

älyttömän kivoja ostoksia :) ja ihana blogi ! liityin lukijaksi :)
http://nellimari.blogspot.fi

Anonyymi kirjoitti...

et varmaa jaksanu niitte kaa kiistellä hinnoista koska oot just perus pilalle hemmoteltu teini, kaikki heti tänne mulle nyt-asenteella ei mikään ihme..... :D blogis on täyttä kuraa nykyää :s ennen tää oli yks mun lemppareista..

Henna kirjoitti...

Anonyymi/ Tollaset kommentit saa mut niin raivostumaan kun mua haukutaan hemmotelluks teiniks! Kaikki asiat mitä mulla on, niin puhelin, järkkäri, KAIKKI vaatteet, korut, sisustustavarat, meikit, koulukirjat, kaikki maksan ite, omilla tienatuilla rahoilla!! Turkin matkan maksoin itse ihan omilla rahoilla mitkä olin ansainnut työtä tekemällä! Mä en lähde äitin kanssa ostoksile kaupungille, lappaa vaatteita kasoittain äitin syliin ja äiti maksaa ne mulle! En pyydä mitään järkkäreitä, iphoneja, uusia läppäreitä, en IKINÄ! Meillä ei oo pleikkareita, wiitä, mitään tollaisia turhuuksia. Ainut kallis asia mitä ollaan saatu on matkat. Ja oon onnellinen että ne niin sanotut "pleikkari" rahat on menny niihin matkoihin. Joten en todellakaan ole hemmoteltu teini jos vertaa kaikkiin muihin nykynuoriin ;-) ja eihän niiden kanssa jaksa vänkätä kun haukkuvat ja menevät ihan agressiivisiksi ja pelottaviksi? Kiroilevat turkiksi ja häätävät ulos kaupasta?

Mun mielestä tää blogi on menny parempaan suuntan ja se näkyy myös kävijämäärissä. Ennen kirjoitin otsikon "nyt meen kattoo serranoo" ja sitten kuva dvdstä! Oliko se mielestäsi parempi? Ja jos et pidä tästä blogist niin siirry suosiolla toiseen blogiin, kiitos! :-)

Anonyymi kirjoitti...

oliks turkis paljon hollisterii ja peakkii?(:

Anonyymi kirjoitti...

Oon aika lailla samaa mieltä anon kaa siitä et blogin laatu on kääntyny laskuun.. Ennen postailit paljo useemmin ja laadukkaampia postauksia. Nyt kerrot vaan mitä oot ostanu tai missä oot ollu, mitä aiot ostaa ja mihin aiot mennä. Ja paljo harvemminki ku ennen. Ja kyllä, aion siirtyä seuraavaan blogii koska ei täs oo mitää mieltä seurata enää :-D

Henna kirjoitti...

Anonyymi/ No sitten siirryt toiseen blogiin! Kummallista että siitä pitää tulla mulle erikseen oikein ilmoittamaan :-D

Mette kirjoitti...

Voi apua näiden anojen kanssa :o Olkaa välillä hiljaa, kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen... mulla menee hermo kun ihmiset ei osaa nykyään muuta kun vaan kitistä.

Ja toi pilalle hemmoteltu teini... ette varmaan tunne Hennaa (en minäkään), joten voisitte laittaa noi "väitökset" johonki muualle. Jokaisesta postauksesta huomaa, että Henna on todella mukava persoona ja nää postaukset on hyviä! Mutta tosiaan jokasella on omat mielipiteensä :)

Turkissa on oikeesti tosi vaikeeta tinkiä, vaikka yleensä niistä hinnoista saakin aika paljon pois. Myyjien kanssa saa "tapella" ties kuinka kauan, mutta muuten Turkki on oikein ihana maa!

En yleensä kommentoi mitään tämmöstä, mutta nyt meni hermo haha :D Ja Henna, jatka samaan malliin! Tee postauksia just niinku haluut, täähän on sun blogi :)

Anonyymi kirjoitti...

Luulis et blogin pitäjätki haluaa palautetta? :) tai ainaki ite haöuison, vaikkei se ny aina kivaa oo :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei Henna! Menikö teillä Tuukan kanssa paljon rahaa matkalla ruokaan ja juomaan? Suurinpiirein paljonko?

Henna kirjoitti...

Moi Ano! Hmm.. Vaikea sanoa mutta kyllä sellanen 20e päivässä meni sisältäen ruoan, juomat ja herkut. Joku päivä meni enemmän joku vähemmän. :-)

Anonyymi kirjoitti...

jes tääl joku muukin samaa mielt etten oo ainoo! :-D
tää oli oikeesti jossai vaihees hyvä blogi, mut nykyää jotenki aina vaa samaa "olin siel meen sinne tein sitä tee tätä" tai sit "tuukka sitä, tuukka tätä" joo ymmärrän et on jees et sul on oma kultsi yms mutku ei oikeesti jaksais sitä koko aikaa.... että
kiitos ja hei.