TUOKSUJEN TOP 3

Listaan teille nyt tuotteet, jotka olen valinnut pelkästään tuoksujen perusteella. Elikkäs en listaa hajuvesien top kolmosta, vaan tuotteiden jotka yksinkertaisesti tuoksuvat taivaalliselta. Enjoy! 
 1. Tän tuoksun mä löysin vasta eilen kun oltiin ostoksilla Minimanissa.. Rexonan fruit explosion suihkusaippuasta tuli heti mun suosikki, ei epäilystäkään! Raikkaan verigreipin ja appelsiinin tuoksuinen,nami..
 2. Mietin kauan että laitanko tämän Monogotasin Vanilla vartalovoiteen edes tälle listalle, sillä sitä saa tietääkseni vain Espanjasta. Mutta koska tämä on paras vartalovoide jota olen koskaan käyttänyt en voinut jättää sitä pois. Jos joku teistä lukijoista joskus käy Espanjassa, laittakaa tämä korvan taakse!
 Lyhyesti: Tuntuu kuin levittäisit vaniljavanukasta vartalollesi. 
3. Tätä Aquolinan Pink Sugaria löytyy niin hiussuihkeena, vartalovoiteena ja hajuvetenä. Itseltäni löytyy siis tämä hiussuihke, joka maksaa Kicksissä 13.90. Sen tuoksu muistuttaa tuota vaniljarasvaa, mutta se on hiukan vahvempi. Söpöt pullot ja purnukat tuovat vaan plussaa!
Tässä olivat siis minun suosikkini! Onko joku näistä samoista tuotteista kenties löytänyt tiensä omaan ostoskoriisi, vai oliko kaikki ihan tuntemattomia? 

2 kommenttia:

Julia kirjoitti...

Tuo rexona löytyy minunkin käytöstäni & se tuoksu on kerta kaikkisen ihana :)

Henna kirjoitti...

En voi muuta sanoa kuin että samaa mieltä! :-)