"IF YOU THINK SUNSHINE BRINGS YOU HAPPINESS, YOU HAVEN'T DANCED IN THE RAIN"

 Olin keskiviikkona lapsenvahtina mun nuoremmille sisaruksille, ja mietittiin kauan että mitä kivaa tehtäisiin. Päätettiin sitten me sisarukset ja Tuukka pitää olympialaiset, omine lajeineen ja palkintoineen. Olympialaiset onnistu hyvin, sillä aina silloin kun meillä oli jokin laji sisällä, satoi. Ja kun oltiin pihalla, niin ei satanut! Hyvä tuuri, vai mitä?
 Olympialaisten jälkeen lähdettiin keräämään metsämansikoita, ja päätettiin siinä kerätessä että tehdään niistä piirakka! Tuukka haki kaupasta taikinaa ja kermaviiliä, ja 45min myöhemmin meidän tekemä suussa sulava metsämansikkapiirakka oli valmis. Ei siinä kauaa mennyt kun vuoka oli tyhjä.. 
 Kun mun ja Tuukan "hoitovuoro" loppui, suunnattiin katsomaan mun uutta serkkua, mun kummityttöä Ylvaa! Tämän näköisenä sinne serkkujen luo lähdin.. Voi vitsi että oli hellunen tyttö, isot silmät ja pienet sormet!
 Illemmalla lähdettiin The Lone Rangerin ensi-iltaan. Parhaat paikat, hyvä seura ja maailman paras leffa! Ja Johnny Depp.. 
 Seuraavana päivänä heti herättyämme lähdettiin Vähäänkyröön poimimaan mansikoita. 
 Kerättyämme 4kg lähdimme ajamaan kotiinpäin, missä odotti kolme pientä suuta valmiina syömään paaaaljon mansikoita. (-:
 Pakko vielä mainita tästä korusta, sillä se oli mun päällä ahkerasti nää kaks päivää. Sain sen silloin Westyleltä muutama kuukausi sitten. Uus lempparikoru!
Viiden aikoihin oltiin taas menossa, ja tällä kertaa toisten serkkujen syntymäpäiville! Tämä karvaturri Jessi poseerasi mulle niin nätisti että!
 Synttäreiltä tultiin sitten suoraan poikaystäväni luo, missä herkuteltiin mansikoilla ja suklaalla! 
Seuraavana aamupäivänä, ennen mun töihin lähtöä Tuukka teki mulle herkullisen kanasalaatin! i u

5 kommenttia:

luleå kirjoitti...

ää oikeesti henna sähän kaunistut päivä päivältä *__*

Maija kirjoitti...

Nam, mitä ihania herkkuja. :)

Anonyymi kirjoitti...

Päivitää!!:):)

Anonyymi kirjoitti...

onko jotain sattunut??! :OO

Henna kirjoitti...

Kiitos Luleå, samoin :)
Anonyymit/ Ei ole mitään sattunut ja nyt olen päivittänyt!