LONG TIME NO SEE

Iltaa ihmiset! Musta ei oikeen oo kuulunut täällä blogin puolella mitään. Lukijat on jo kyselleet että mitä mulle on tapahtunut, mutta eipäs mulle mitään ole sattunut :-) Rakkaani lähti maanantaina armeijaan, ja kolme ensimmäistä päivää oli kyllä aika yksinäisiä, ja senkin takia olen vaan katsellut serranon perhettä (se on ainut ohjelma joka saa ajatukset muualle). Töitäkin olen tehnyt joka päivä tällä viikolla paitsi tänään. Mutta tässä vähän kuvia puhelimen kätköistä!
 1. Viimeistä kertaa pitkään aikaan Tuukan mökillä syömässä kirsikoita. 2. Niinkuin jo aiemmin kerroin, käytiin katsomassa The Lone Ranger. Se leffa pääsi mun Top 5 listalle ehdottomasti! 3. Alennusmyyntiostoksilla. 4. Tein Tuukalle aamupalan sänkyyn, olisittepa nähneet sen söpöläisen ilmeen!
1. Niin paljon mansikoita kerättiin ettei meinannut edes autoon mahtua! 2. Workworkwork 3. Vietiin äitiä mökille kauniissa auringonlaskussa.. samalla ikävöin parempaa puoliskoani. 4. Maanantai aamuna heräsin siihen että Tuukka koputti ovelle ja toi suklaata. "With love"
1. Töiden jälkeen chillailua, jätskiä ja uusi Aku ankka, mikäs sen parempaa 2. Nauttimassa vapaapäivästä mökillä. Kaunis maisema, eikö vaan? 3. Lakkojen perkaamista 4. Jaksaa jaksaa Henna !
1. Uusi paita päällä 2. Mökkielämää ja herneitä 3. Käytiin vuokraamassa kolme leffaa Makuunista 4. Ruoanlaittoa mökillä, cocacola kanaa, kannattaa kokeilla! 

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä oot töissä?:)

Henna kirjoitti...

Kirpputorilla ja Jack&Jonesissa!

Anonyymi kirjoitti...

Mitä teet j&j'ssa?:)

Henna kirjoitti...

Myyjänä oon! :)

Anonyymi kirjoitti...

millä kirpparilla oot töissä? Ajattelin tulla vaasaan viikonloppuna ja tykkään kirppareista sikana nii mietin et onks vaasas hyvii kirppareita??

Henna kirjoitti...

Eva ja Adam kirppiksellä oon töissä! Ja se on mun mielestä paras Vaasassa! :-)

Anonyymi kirjoitti...

Sun blogi on valitettavasti mennyt tylsäksi, ennen oli mukava tulla lukemaan tätä mutta nyt ei ole edes mitä lukea koska yksi päivitys tulee viikossa tai jopa kahdessa...ikävää! :<

Henna kirjoitti...

Joo tiedäks mitä, mä tiedän sen itekki :-) Mä oon töissä 95% mun ajasta ja sen 5% mitä jää en todellakaan käytä bloggaamiseen sillä mulla on tärkeimpiäkin asioita! :-) mutta lupaan sulle että kolmen viikon sisällä bloggaamisesta tulee taas jokapäiväinen juttu!

Anonyymi kirjoitti...

saatko sä rahaa noista mainoksista sun blogissa? ja miten oot saanu ne? :)

ps. tykkään sun blogista!

Henna kirjoitti...

Osa on googlen ja osa on yritysten omia. Sitä en voi kyllä kertoa valitettavasti. Mutta kuka vaan saa noi googlen omat laittaa! Yritysten omat tulee yhteistöiden kautta :-) ja kiitti!

Anonyymi kirjoitti...

EIKÖS OLIS JO AIKA POSTAILLA KOHTA????????

Henna kirjoitti...

Kyllä on, ja postailinkin jo ;-)