BE SO GOOD THEY CAN'T IGNORE YOU

Paita H&M   Huivi KappAhl   Koru Glitter   Farkkuleggingsit Veromoda
Tässä mun tämänpäiväinen outfit, ei mitään erikoista mutta tuo huivi oli niin ihana että oli pakko tulla näyttämään sitä teille. Ja siihen sopiva korukin tuli ostettua pari viikkoa sitten! Koulussa ruettiin suunnittelemaan meidän luokan yhteistä projektia, eli puolen tunnin "tv ohjelmaa". Oli kyllä mielenkiintoista ja vaikka me kaikki luokkalaiset ollaankin niin erilaisia, niin saatiin jotain ideoita kehiin! Lyhyt päivä oli taas, ja mikäs onkaan sen parempaa. Oon tällä hetkellä lapsenvahtina ja lähdetään pian tohon lähikauppaan hakemaan jotain hyväskää! 
Mun on pakko kertoa teille mikä piristi mun päivää ihan hirveesti ja mikä sai mun hymyn korviin asti! Aamulla kun tulin kouluun opettaja kysyi, "Henna ootko hakenu sen sun stipendin jo kansliasta?". Siis minkä stipendin? Noh, mähän en ollut päässyt silloin toukokuussa kevätjuhlaan ja se stipendi jäi sitten kouluun odottamaan. Kukaan ei mulle siitä sanonut mitään ja sain vasta tänään tietää. Happygirl_95_ täällä moi!

10 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Onnea stipendin johdosta :)

Henna kirjoitti...

Voi kiitos Maija! :)

Anonyymi kirjoitti...

Minkä arvoisen stipendin sait? :) onnea kovasti !

Anonyymi kirjoitti...

Ootko sä kihloissa?

Henna kirjoitti...

Kiitos ja 30euroa :-)

Henna kirjoitti...

Oon :-)

annieveliina kirjoitti...

Ootpas kaunis!! :) Tuo huivi on kans tosi ihanan värinen ja sopii sulle :)

Jenna Juliet kirjoitti...

Voi miten kaunis olet♥
http://jeannays.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Kiitos!

ida kirjoitti...

rakastuin noihin sun hiuksiin <3!
http://sowhatbyiitun.blogspot.fi/