KOSTEUSVOITEITA NORMAALILLE IHOLLE

Musta tuntuu, että kaikki kasvovoiteet mitä mainostetaan tv:ssä on joko anti-age tai rasvoittuvalle iholle. Mutta entäs me normaali ihoiset? Oon kauan etsinyt kaupasta sopivaa voidetta mutta sitä ei vaan ole löytynyt, toki niitä rasvoja normaalille iholle on mutta ne on ollut liian rasvaisia. Kysäsin sitten yhteystyökumppaniltani Nivealta jos he pystyisivät suosittelemaan minulle jotain tiettyä tuotetta. Sain heti ystävällisen vastauksen ja samana perjantaina hain postista nämä kaksi! 

Nivea Pure & Natural Moisturizing Day Care kuuluu luonnonkosmetiikkasarjaan ja se ei sisällä lainkaan keinotekoisia väriaineita, parabeenejä, silikoneja tai mineraaliöljyjä. Sen sijaan voide sisältää aloe vera uutetta ja luonnonmukaista arganöljyä! 

Nivea Daily Essentials Express Hydration Primer (koitappas muistaa tää nimi ulkoa) on kätevä 2 in 1 tuote, joka sisältää sekä meikinpohjustusvoiteen että kosteusvoiteen. Se imeytyy ihoon nopeasti joten ei tarvitse kauaa odotella että pääsee meikkaamaan! 

Katotaan nyt käytön jälkeen että kummasta tykkään enemmän, mutta luulen kyllä että tuo 2 in 1 vie tällä kertaa voiton! Löytyykö teiltä jompaa kumpaa voidetta ja mitäs ootte tykänneet ? :-) 

11 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Täytyykin seuraavaksi kokeilla tota 2 in 1:ia. Nyt on käytössä joku kämänänen halpisvoide ja se ei oikeen auta yhtään :D

Anonyymi kirjoitti...

Voitko tehdä postauksen siitä miksi sulla on niin huono itsetunto? ja miksi alotit blogin kirjottamisen, kun et kestä kriittiki? Et edes rakentavaa. Ainoat kommentit mitä julkaiset on vain kehuja tai sellaisia missä ei ole mitään negatiivistä. Ehkä blogin pitäminen ei oo sun juttu?

Henna kirjoitti...

Siihen on yksi ainoa selitys: mulle ei tuu mitään negatiivisia tai edes rakentavia kommentteja! Vähä vaikea sellaisia on julkaista kun niitä ei tuu, vai mitä ;)? Mulla on tosi hyvä itsetunto ja blogin pitäminen todellakin on mun juttu :)

Henna kirjoitti...

Joo kannattaa kokeilla :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Minusta Hennan blogi on tosi hyvä.Eikä todellakaan Hennalla ole huono itsetunto.Fiksu ja kaunis nainen myös.t.Oulusta seuraan blogiasi

Anonyymi kirjoitti...

Oho... nyt kyllä arvostan sua vähemmän ihmisenä. en oo tuon anonyymin kommentin kirjoittaja, mutta oon itsekin joskus yrittänyt antaa pientä kriittikiä jostain tai esim silloin kun kehuit kuinka halpaa Espanjassa on ja halusin ottaa kantaa asiaan, että siellä on halpaa huonon taloustilanteen vuoksi, eikä se oli mikään hyvä juttu. Julkaisitko kommenttia? Etpä tainnut. Miksi hermostuit anon kommentista noin kovasti? Taisi osua todella arkaan paikkaan.

Anonyymi kirjoitti...

Miksi väität, että sinulla on tosi hyvä itsetunto? jos sinulla olisi hyvä itsetunto,varmaaan julkaisisit myös ei-niin-kivoja kommentteja ja turha sanoa ettet saa yhtään negatiivistä palautetta koska olen itsekin kerran yrittänyt kommentoida. mutta sulla on kyllä kivan hyvälaatuisia kuvia :)

Henna kirjoitti...

Voi kiitos paljon, ihana kuulla :)

Henna kirjoitti...

Moi, kuule mun piti oikeen käydä kattomassa että olinko julkaissut tuon kommentin sillä muistan sen hyvin. Mä ihan luulin että sen julkaisin, sillä oikeassahan sä olit, talous oli huonos jamas ja sen takia oli halvat hinnat. Näytin vaan että kuinka halpoja hinnat on suomeen verrattuna :) oon pahoillani etten sitä julkaissut, siinä on varmaan tapahtunut joku virhe. Mutta en hermostunut kyllä anon kommentista ollenkaan, sillä tiedän kyllä ehkä itse parhaiten minkälainen itsetunto minulla on :-)

Henna kirjoitti...

En väitä vaan tiedän että mulla on hyvä itsetunto. Mulle ei oo piiitkään aikaan tullut mitään negatiivista kommenttia ja jos oot jotain kommentoinut niin oon omasta mielestäni pitänyt sitä sopimattomana. Ja mähän ite päätän mitkä kommentit täälä julkaisen, eikä se liity mitenkään itsetuntoon. Luenhan mä ne aina silti vaikka en hyväksyisikään. Ja kiitos :-)

Maija kirjoitti...

Sulla on Henna todella hyvä itsetunto ja se on hienoa! Blogisi on mielenkiintoista luettavaa ja kirjoitat hyvin ja kuvat, joita olet laittanut, ovat hyvin otettuja.
Älä välitä niistä, jotka yrittävät pahoittaa mielesi!

Oikein hyvää syksynjatkoa sulle!:)