LABELLO

Mulle tuli perjantaina postissa mun yhteistyökumppanilta Labellolta vähän tuotteita testattavaksi! Paketti oli kyllä sen perjantain piristys, voin sanoa :) Ensimmäinen huulivoide on ehdottomasti mun lemppari, nimittäin kuvassakin näkyvä Vitamin shake. Siinä on vitamiineja, suojakerroin ja se tuo mukavasti vähän kiiltoa huulille! Tämä herkullisen tuoksuinen huulivoide on kulkenut perjantaista asti koko ajan laukussa mukana! 

Toista, Hydro Care nimistä huulivoidetta en ole vielä edes kokeillut sillä ajattelin säästä sitä tuonne vähän kylmpempiin keleihin. Jostain syystä aina kun kylmenee mun huulista tulee kuivat ja rohtuneet. Tämä huulivoide siis kosteuttaa huulia tehokkaasti ja pitkäkestoisesti! 

Oli mulla muutakin asiaa kuin näiden tuotteiten testaamista.. nimittäin teille jotain kerrottavaa! 
Labellolla on menossa kilpailu, jossa voit voittaa Berliinin matkan kahdelle, konsterttilippuja, lahjakortteja ja muuta mukavaa! Kannattaa siis ihmeessä käydä osallistumassa klikkaamalla tästä ! 

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Tosi kiva banneri!:-)

Henna kirjoitti...

Kiitos Emma :)