LAUKUN SIIVOUS

Oonko oikeesti ainut jolla on laukku aina ihan kauhean sotkuinen ja sen sisältä voi löytyä vaikka minkälaista tavaraa? Tuukka nauraa mulle usein kun mulla löytyy jokaiseen vaivaan jotain, hehe.. 
Tässä on mun lempparilaukku, se sopii kaiken kanssa ja kulkee mun mukana varmaan siihen asti että laukun hihnat lähtee irti. Tää laukku on yleensä se, joka on kaikista eniten sekaisin.
 Tässä laukun sisältö ennen "siivousta". Nauroin tälle kyllä itsekseni.. Sokerinpaloja ja laukunpohjalla kolmeviikkoa hillunutta purkkaa.. 25centtiä ja kameranjohto.
Heitin pois turhat kuitit, ne purkat, paperit ja tyhjät karkkipaperit. Myös sokerinpalat heivasin.. Pinnit, kolikot, kortit ja pompulat laitoin pieneen pussukkaan ja kynät penaaliin. 
 Ei tämä nyt mikään iso operaatio ollut, mutta tämä laukun suursiivous kyllä pitää aina silloin tällöin tehdä jos aikoo jatkossa löytää jotain. Kertokaa mulle, oonko oikeesti ainut sottapytty joka heittää kaikki tavarat vaan laukunpohjalle? :-D 

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Et ole ainoa.Mun laukusta löytyi kerran rusina joka oli todennäköisesti ollut viinirypäle

Anonyymi kirjoitti...

Hahah itselläkin on taipumusta vain heittää laukun pohjalle kaikki ja sitten aina myöhemmin ihmetellä, että mitenkäs tää on taas tässä kunnossa :'D muuten olen kyllä siisti ihminen ja huoneenikin on aina siisti, mutta laukku vain on sellainen alue joka on lähes aina täydessä kaaoksessa.

Henna kirjoitti...

Hah, se rypäle oli kyllä sitten ollut laukussasi jo jonkun aikaa :-D

Henna kirjoitti...

Kuulostaa ihmeellisen tutulta :P

Iita Hytinkoski kirjoitti...

Et todellakaan oo ainut. Mun laukusta löytyy ihan kaikkee mahollista ja siivoonki sen kerran kuussa vähintää :D

Anonyymi kirjoitti...

mistä oot ostanu ton laukun?

Heini V kirjoitti...

se on mielenkiintosta, kun laukkuu siivoo. oon löytäny lusikoita ja vessapaperia!

http://bitchitsrawr.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

No mä aattelinki et en millään voi olla tän probleeman kans yksin, jos sitä probleemaksi voi kutsua :-D

Henna kirjoitti...

Espanjasta jostain ihme kaupasta.. Hyvin se on kestänyt jo puolitoistavuotta ;-)

Henna kirjoitti...

Haha joo :P