SOME PINK STUFF

Iltapäiviä sinne näytön toiselle puolelle! Ajattelin nyt pitkästä aikaa kertoa hieman kuulumisia, sillä tuntuu että blogi on ollut viime aikoina täynnä aivan jotain muuta. Semmoisen mukavan uutisen voin heti kertoa näin alkuun, että mulle tuli nyt sitten nuhan jälkeen poskiontelotulehdus! Nyt sitä ollaan taas antibioottikuurilla se 10vrk ja naama kipeä ja turvonnut. Tänä aamuna oli suomenkielen yo-kuuntelu (kyllä, suomenkielen koska olen ruotsinkielisessä koulussa). Naama oli kipeä mutta tein parhaani, keskityin ja suurin osa tais mennä hyvin. Olin kuitenkin super iloinen, että avoimissa kysymyksissä ei tarvinnut kääntää suomesta ruotsiksi, jes!

Kävin muuten hakemassa kokeen jälkeen tuon ihanan kirjan, englanninkielisenä! Olen päättänyt että ennen kevään englannin yo-kokeita aion lukea 5 englannin kielistä kirjaa. Sillä tavalla ainakin minä opin parhaiten uusia sanoja. Nyt kuitenkin aion koko loppupäivän lueskella tuota iki ihanaa matematiikkaa. Adios 

6 kommenttia:

Jenni Johanna kirjoitti...

mist ostit noi kuoret :)) ??

Henna kirjoitti...

Ebaystä :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei :( paranemisia sulle <3

Henna kirjoitti...

Kiitos <3

Tia Maria kirjoitti...

oii ompa ihana blogi! lukijaksi liityin ♥

http://tiaslittlelife.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Kiitos! :)