LUUKKU 15 ja 16: MITÄ MÄ OON PUUHASTELLUT?

 Oltiin viime viikolla joululounaalla Segliksessä koko Kurirenin porukan kanssa. Ruoka oli kaikkine alkupaloineen, laatikoineen ja jälkkäreineen aivan älyttömän herkullista. Oli silliä, lohta, salaatteja, laatikoita, kinkkua, vihanneksia, jäätelöä ja hedelmäsalaattia. Se oli kyllä mukava loppu mun viiden viikon työharjoittelulle! 
 Sunnuntaina käytiin mun isovanhempien luona jotka oli melkein kaksi viikkoa Rukalla.. Juhlittiin vähän myöhässä myös mummun syntymäpäiviä. Synttäreiden jälkeen lähdettiin vielä toisille synttäreille, nimittäin serkkutyttö Freijan synttäreille.
 Tänä aamuna aloin valmistamaan tortilla pizzaa ensimmäistä kertaa, ja herkkuahan siitä tuli!
 Paketoin tänään myös joululahjoja, viimeisiä joululahjoja! Kaikki on nyt hankittu ja paketoitu, huh :-)
Ostin myös ensimmäistä kertaa huoneeseeni joulutähden.. Oon vähän huono niiden hoitamisessa ja parin päivän sisällä mun ostamat ja saamat kukat on jo ihan kuivia. Mutta tällä kertaa aion yrittää tosissani :-D 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Och nu blommar hyacinten :)
Ghita

Henna kirjoitti...

Nämen vad bra, hoppas den doftar gott :)