I CAN SEE THROUGH THAT FAKE SMILE

Heippa, mitäs teille sinne ruudun toiselle puolelle kuuluu? Mulle kuuluu hyvää, vaikka viime viikonloppu ei ollut mikään mahtavin. Mutta huonoja ja tylsiä juttuja tapahtuu ja niistä sitten aina selviää. Eihän sitä voi koko elämäänsä sulkea silmiään kaikelta pahalta, kun pitää osata käsitellä niitä huonojakin asioita. Vastoinkäymisiä tulee elämässä, eikä niiltä voi sulkea silmiään, vai mitä? 

Kirjoitukset lähenee ja ensimmäinen koe on tasan viikon päästä. Luettu on jonkin verran, mutta luotan itseeni ja osaamiseeni kuitenkin loppupeleissä eniten. Tavoitteena kolme E:tä ja yks C. Saa nähdä, Tuukka on ainakin luvannut mulle hotelliyön jos ton kolme E:tä saan. Eli nyt vaan ahkerasti töitä!

Mitäs muuta? Joo, eilen olin haastattelussa meidän koululla. Joten saatatte nähdä Vasabladetin välissä tuttuja kasvoja heh.. Koko helmikuu on täynnä syntymäpäiviä ja kivoja juttuja joista sitten enempää lähempänä. Mutta nyt musta tuntuu että oon höpötellyt teille ihan tarpeeksi. Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miks ei 4 E:tä? vai mistä olit aatellu ton C:n saada? :)

Henna kirjoitti...

Tottakai kelpais 4 E:tä, mutta oon aika varma etten saa siitä yhdestä aineesta niin korkeaa arvosanaa. Ja se on matikka :-)

Anonyymi kirjoitti...

Mitä aineita kirjoitat?

Anonyymi kirjoitti...

mikset vastaa kommentteihin samalla kun kerta hyväksyt ne?

Henna kirjoitti...

Unohdan aina vastata heti, pahoittelut! Mun pitää ottaa vähä niskasta kiinni (-:

Kirjoitan äikän, pitkän suomen, pitkän enkun ja lyhyen matikan!