JOULUKUVIA HIEMAN MYÖHÄSSÄ

Heipskukkuu! Mä tiedän että oon ihan jäljessä jouluisten kuvien kanssa, mutta haluan välttämättä näyttää teille millaisissa merkeissä ja fiiliksissä vietin oman jouluni! Mun ahkera äiti teki monta viikkoa ennen joulua kymmenittäin erilaisia laatikoita, niin punajuuri, bataatti kuin lanttulaatikkoakin. Niitä ja paljon muuta herkkuja syötiin joulun aikaan mahan täydeltä. Mun joulu vietettiin kaikista rakkaimpien ihmisten kanssa, muutaman (instagram seuraajat näki jo aikaisemmin)juhlapöydän konvehtirasian kanssa lastenohjelmia katsellen.
Tästä kuvasta mun on pakko sanoa sen verran, että kun tuo ensimmäinen vasemmanpuoleinen kuva otettiin, sanoin Tuukalle vihaisena: "eks huomaa sillon ku sun silmät ei näy kuvassa? Koita ny saada kuvaan koko naama"... Ja hups, seuraavassa kuvassa se olinkin minä jolla ei näkynyt silmiä.. Ja ei, en huomannut sitä kuvaa ottaessa :-D

4 kommenttia:

kukasmuukaan ku luleå kirjoitti...

haha ihana tuukka!! :'D mikä ilme!

Henna kirjoitti...

Hehe joo ^^

Saijis kirjoitti...

Ihanalta näyttää sun joulu<3 oli ihan sun postauksia ollut ikävä :)!

Henna kirjoitti...

Kiitos, ihana se myös oli<3 voi vitsi, kiva et joku on niitä kaivannut :-)