VIISI KUVAA

 Heippa! Aluksi haluaisin pyytää anteeksi joululoman aikana ollutta hiljaisuutta täällä blogin puolella. Meidän läppäri meni rikki ja kun vihdoin saatiin uus kone, niin vietin mielummin aikaa rakkaitten ja läheisten kanssa. Se on kuitenkin se juttu mikä on tärkeää ja minkä lopuksi muistat, kaikki ihanat hetket tärkeiden ihmisten kanssa, etkä sitä että istuit koko joululoman koneella, vai mitä? Nyt kuitenkin oon intoa täynnä aloittamaan uuden mahtavan vuoden.
 Pääsin koulusta kahdelta, ja päätin juosta Tiimarin läpi äkkiä ennen bussiin menoa. Mukaan tarttui söpö läpinäkyvä sydämenmuotoinen lasirasia joka sopii koruilleni! Hintaa tällä oli vähän päälle euron, loppuunmyynnin ja alennusten takia.. Hyvä löytö siis!
 Vaihdoin tänään petivaatteet, (tärkeä tieto sinänsä joo).. mutta halusin välttämättä tulla näyttämään teille tämän pussilakanasetin jonka sain Tuukan vanhemmilta joululahjaksi. Sain yhteensä 4 pussilakanasettiä, eli nyt niitä ainakin on muutamaksi vuodeksi eteenpäin!
 Moni on kysellyt mistä olen ostanyt vaaterekkini, ja se on Jyskistä!
Tässä myös toinen joululahjani, nimittäin ihanat Iittalan viinilasit joita olin toivonut!

10 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Nuo pussilakanat ovat ihan hirmu söpöt! Ja Iittalan lasit♥ Mulla on ollut mielessä vaaterekki, jonka hankkisin sitten kunhan muutto tulisi ajankohtaiseksi. Kiitos tiedosta mistä niitä ainakin löytynee sitten;)

Susanna Taanila kirjoitti...

voi että oon kade noista pussilakanoista, älyttömän söpöt! oon aina haaveillu vaaterekistä, en vaan tiiä mihin sellasen laittaisin :-D kuinka paljo maksoit ite tuosta omastas?

Jonna kirjoitti...

Sulla on tosi ihana blogi :) Liityn lukijaksi ja jään oottelee seuraavia postauksia! Ja aww nuo lakanat!

http://junkaneito.blogspot.fi/

Iida kirjoitti...

Ihana blogi! ja tosi mahtava banneri! miten oot tehny sen? tai kuka ?(:

http://now-tomorrow-and-always.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Juu ne oli kyllä kivat! ;) Hyvä että osasin auttaa<3

Henna kirjoitti...

16euroa! :-)

Anonyymi kirjoitti...

Oi kuinka ihanat pussilakanat! <3
Kiva ku aloit taas postailla sen ns.tauon jälkeen. :)

Henna kirjoitti...

Voi kiitos<3 ja tervetuloa mukaan :-)

Henna kirjoitti...

Kiitti paljon! :-) Se on otettu meidän koulun studiossa, mun kaveri kuvas ja mä muokkasin siihen ton tekstin!

Henna kirjoitti...

Joo on tosi kiva taas bloggailla! tauko teki vaan hyvää :-)