MITÄ JÄBÄ DUUNAA

Arkipäivisin mä en oikeen mitään muuta oo tehny ku lukenu yo-kirjotuksiin. Äikän tekstitaitoa, englannin kirjallista, suomen kirjoitelmaa ja matikan tehtäviä. Loppu häämöttää, niin sanotusti!
 Ostin viikko sitten äidilleni kukkia ihan muuten vaan. Mukava saada hymy toisen huulille koko päiväksi!
Voitin joulukuussa eräästä blogista nämä naamiot ja tänään ajattelin käyttää tuon dragon fruitin, näin pitkän päivän päätteeksi. 
 Iskä teki lauantaina meille herkku alkupaloja!
Ja vaikka kukkien antaminen on kivaa, niin on myös niiden saaminen. Sain rakkaalta poikaystävältäni lahjaksi orkidean joka sopii kuin nenä päähän tuohon hyllykön päälle :-)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten/mitä luet tekstitaidon kokeeseen?:o

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Olen kuullut että poikaystäväsi lähtee Irakiin/Irakiin tai johonkin sinne? Mitkä fiilikset sulla on, eikö pelota tms? Ei siis millään pahalla, mutta haluisin vaan kuulla sun tuntemukset. :)

Henna kirjoitti...

No oon lukenu koko äikän kirjan läpi. Sit.kams katon sanastoo mitä tarvitaan ja harjottelen analyysien kirjottamista ja sellasta :)

Henna kirjoitti...

Heippa!
Juu, rauhanturvaajaks se haluis lähtee, mut ei enää yhtä lujaa ku ennen. Ja jos se lähtis niin se lähtis Libanoniin. Mä oon niin herkkä, läheisyyttä kaipaava ja sosiaalinen ihminen etten pystyis olla vuotta erossa Tuukasta. Ja Tuukkakin on nyt huomannut sen armeijassa ollessaan, että jos 3viikkoa tuntuu jo ikuisuudelta ilman toista, miltä tuntuu sitten puoli vuotta tai vuosi. Ja joo, kyllä mua pelottais jos Tuukka lähtis. Oon sanonu sille, että on niin monia muita asioita miten voi auttaa ihmisiä, kuin se että lähtee sinne. Muutenkin mulle toitotetaan että siitä saa hyvin rahaa, mutta mä viis veisaan paljonko rahaa sieltä saa. Raha ei oo mulle tärkeintä, vaan se että saan pitää mun rakkaat mun lähellä. Onneks Tuukkakin alkaa jo olla pikkuhiljaa sitä mieltä :-) Siinä vähän mun tuntemuksia asiasta, toivottavasti vastasin kysymykseesi hyvin! Kiitos kommentista!