MISSÄ OON LUURANNUT VIIMEISET 4 VIIKKOA?

Heippa lujikat (jos teitä siellä on enää jäljellä..)! Mä oon kyllä teille velkaa hirmuisen selityksen.. Ensiks haluan pyytää anteeksi tätä hiljaisuutta täällä, varsinkin niiltä jotka on oikeesti vaivautunut tänne aina silloin tällöin kurkistamaan. Mun selitys on aika yksinkertainen: vuorokaudessa on liian vähä tunteja! Ne kirotut yo-kokeet on vihdoinkin ohi kun tänään kirjoitin viimeisen aineen, matikan. Nyt voin taas täysipäiväisesti keskittyä tähän mun blogiin, ja teihin lukijoihin! Kyllä mun sormet onki syyhynny ku oon miettinyt että pitää päästä tänne kirjoittamaan, mutta mä priorisoin koulun ennen hupia. Blogin puolella on luvassa kaikkee kivaa nyt kevään aikana ja toivon että kaikki vanhat ja pettyneet lukijat palaa takaisin mun blogin pariin. Nyt vähän ruokaa namaan ja alankin vastailemaan sähköposteihin. Ciao 

4 kommenttia:

Susanna Taanila kirjoitti...

täällä ainaki yks joka ei oo karannu mihkään ja tunnollisesti odottelee uusia postauksia :-) kiva et oot back! :-)

Henna kirjoitti...

Jee, kiva! Kiitos :-)

Maija kirjoitti...

Kiva, et oot palannut takaisin :)

Henna kirjoitti...

Joo, on mukava olla takaisin! :)