NEW SHOES


Niinkun jotkut siellä ruudun toisella puolella ehkä tietää, niin ens viikonloppuna järjestetään Helsingissä Indiedays Blog awardsit nyt toisen kerran. Tällä kertaa pääsen sekä päivä- että iltatapahtumaan ja oon siitä tosi innoissani. Iltatapahtuman kutsu oli avec ja otan sinne mukaan Tuukan! Viikonloppuna olin etsimässä mekkoa (sen ajan minkä pääsin sängystä ylös) ja mukaan ei tarttunut mekko vaan kengät! Heti kauppaan tultuani ne lähti mun mukaan. Mustat, tarpeeks korkeet korkkarit joilla pystyn kävelemään ihan normaalin näköisesti. Nyt pitäis vaan mekko löytää.. Iiks.. Mitä te muut iltatapahtumaan tulevat laitatte ja te toiset, mitä laitan päälle? Auttakaa! Dresscodena oli Inspiration.
Ja mitä muuten pidätte mun uusista kengistä?

4 kommenttia:

Nelliuu kirjoitti...

upeet kengät, mä tykkään ! Mistä noi on ostettu ja oliko minkä hintaset ? :)

http://nelliuu.blogspot.fi

Henna kirjoitti...

Kiitti, mäki oon ihastunu niihin ! :) h&m:stä ja hintaa oli 40euroa.

Oonae kirjoitti...

Oi mä haluaisin myös iltatapahtumaan, mutta ikä ei riitä :(!No päivä tapahtumastakin olen innoissani !

xoxo oonae

Henna kirjoitti...

Juu tiiän, mulla oli sama juttu viime kerralla ja ärsytti kauheesti! Nyt onneks pääsen, ja kyllä sunki aika vielä koittaa. Tuu moikkaamaan päivätapahtumassa jos nähdään :-) Kiitti kommentista!