TATUOINTEJA?

Oon tosi kauan miettinyt tatuoinnin ottamista. En halua mitään kauheen massiivista ja värikästä, vaan jotain simppeliä ja kaunista. En myöskään halua mitään tekstiä joka jokatoisella vastaantulijalla on, esim. "What doesen't kill you makes you stronger". Ihan kiva teksti sinänsä, mutta mun mielestä tatuoinnissa pitää olla jotain omaa! Siispä ajattelin tulla jakamaan mun tatuointi "suunnitelman" teille tänne blogin puolelle! 
Haluan kaksi tatuointia. Ensimmäinen on pieni pieni risti sillä usko on mulle tosi tärkee juttu. En vielä tiedä minne sen haluan, joko käteen, jalkaan tai niskaan. 
Tän kuvan teksti ei mitenkään liity siihen mitä mä aion ottaa, mutta en löytänyt muuta sopivaa kuvaa.

Halauan tekstin joka kuuluu näin: "La fe es ver la luz con tu corazón cuando todo lo que tus ojos ven es oscuridad". Joka siis tarkoittaa "Usko on sitä kun näet sydämelläsi valoa vaikka silmäsi näkevät vain pimeää". Teksti on espanjankielellä ja on aika pitkä, joten ajattelin sitä tuohon yläselkään. Mitäs ootte mieltä? Onko teillä jotain tatuointeja suunnitteilla? Haluaisin mielelläni kuulla teidän suunnitelma ja ideoita!

9 kommenttia:

Susanna Taanila kirjoitti...

mulla on luonnoksena unisieppari, en vaan tiiä vielä mihin sen ottaisin, joko jalkaan, keskelle selkää tai kylkeä. kylki olis mieluisin paikka - ja kivuliain.

Anonyymi kirjoitti...

Kirjotitko tahallas ton doesn't väärin ?
Ite en varmaan ottais tekstiä millään muulla kielellä ku englanniks.. Tollanen risti on kyllä kiva :)

Henna kirjoitti...

En, vahingossa meni väärin enkä saa sitä kännykällä korjattua! :-)

Henna kirjoitti...

Juu kylki olis kiva, mut sit se venyy jos lihoo tai tulee raskaaks! :-) mäki mietin aluks siihen

Susanna Taanila kirjoitti...

Mä oon astellu niin "ylös" kylkeen, ettei sen pitäis pahemmin venyä raskauden takia. Tai en oo kyllä yhtään varma :o lisäksi äiti tyrmäs mun ajatuksen tatskasta ylipäätään, se ei ymmärrä niitä ollenkaan eikä haluu mun ottavan sitä riskiä et voisin myöhemmin katua mun päätöstä :/

Henna kirjoitti...

Juu, en mä tiiä missä se "raja" menee et mikä venyy ja mikä ei.. Kai sitä joka paikka venyy ku on raskaana :-D juu no ku 18v nii päätät ite eikä äitilläs oo mitää sanottavaa siitä.. Mut ymmärrän :-)

Susanna Taanila kirjoitti...

Mun hoitsu poikaystävä sano et rupee laajentuu suunnilleen kylkiluiden alapuolelta, mut et se on yksilöllistä kummiskin. Riippuu minkä kokoset rinnat on et laajentuuko ne vai ei. :-)

annieveliina kirjoitti...

Kivalta kuulostaa sun suunnitelmat :)

Henna kirjoitti...

Kiitos!! :)