AURINGONOTTOA JA KULMIEN VÄRJÄYSTÄ

Nää viimeset kolme päivää on mennyt melkeen täysin pihalla ollessa ja aurinkoa ottaessa.. Onneks mä oon vähän edes jotaki saanu aikaseks ennen tota meidän matkaa. Eilen päätin sitten aamutuimaan värjätä kulmakarvat ja ripset mun siskon avustuksella. Ostin Kicksistä sitten kulmakarvojen ja ripsien yhteisvärjäyspaketin mikä osoittautu tosi käteväks. Harmi vaan että mun ripsissä ei huomaa oikeen mitään eroo.. tosin kulmissa sitten sitäkin enemmän ja oon tosi tyytyväinen tulokseen! Just hyvä nyt kun matkalla on suurimmaks osaks ilman meikkiä niin on jo kulmat "meikattuna". 
Ootteko te muut joskus värjänny kulmat itse kotona ja miten onnistui? 

5 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

oi, ihanan väriset silmät! :3

♕ Riikka kirjoitti...

mä oon värjänny ja mulle kävi ihan samalla tavalla kun sulle, eli kulmat värjäyty mut ripset ei :D

Henna kirjoitti...

Voi kiitos :)

Henna kirjoitti...

Aijaa, hassua! Mäki olin vähä että whooot, kun kulmat värjäyty noin hyvin ja ripset ei ollenkaa :-D

Susanna Taanila kirjoitti...

voi vitsit ku tuli hyvää jälkeä :-) täytyy varmaan iteki kokeilla joskus niin ei tarvii maksaa maltaita et joku muu värjää ne. minkä hintanen toi paketti oli?