BIKINI PROBLEMS

Mulla tuppaa toi mun matkalaukku aina täyttyä vähän liiankin täyteen, ja aion oikeesti nyt yrittää jättää sinne vähän tilaa paluumatkaa varten. Jotkut tavarat siis on vaan pakko jättää pois ja mukaan ei voi ottaa kymmentä hellemekkoa.. Mutta entäs nää bikinit? Mä en voi ottaa kaikkia näitä mukaan, enhän mä edes ehtis käyttää kaikkia.. Mutta en oikeesti osaa päättää kun vaan yhdet, noi pitsiset valkoset. Ne lähtee varmasti mukaan. Mutta entäs nää muut? Eli nyt saatte kertoa, mitkä näistä tulee mukaan Kreetan lämpöön ja mitkä jää tänne kaapin pohjalle odottamaan Suomen kesää? 

7 kommenttia:

marika kirjoitti...

Noi neonvihreet on IHANAT! Näyttää varmaan upeelta ruskettunutta ihoa vasten. Ota ne mukaan ;)

Kata kirjoitti...

Oij ihana valikoima! Mulle löytyy hirmu hankalasti biksuja aina joten olisin ikionnellinen näistä kaikista:3 Itse tässä palailin Kanarian reissulta pari viikkoa sitten ja mulla oli kolmet biksut joista valitsin kahdet, sillä halusin ostella biksuja sieltä niin monet kuin lähtee. Loppujen lopuksi lähti vain yhdet, jep mun on hankala löytää biksuja...
Pitsiset valkeet ota ihmeessä mukaan, toisena itse valitsisin nuo kukkaiset turkoosit vasemmlta alareunasta. Vaikka nuista on kyllä hirmuisen vaikea varmasti valita, sillä nuo pinkit on ihanat ::)<3

Erika kirjoitti...

Mä tykkään ainakin älyttömästi noista sini-valkoisista kuviollisista missä on pinkki nauha :)

☆ namehisa☆ kirjoitti...

Ihania bikineitä! Omat lempparit on noi oranssit/vihreet! :)

Anonyymi kirjoitti...

Vihreet ja oranssiset on parhaimpii :-)

• Lotta • kirjoitti...

neonvihreet on ihanan pirtsakat! :) kakkosena tulee valkoset ja pinkit ;)

Anonyymi kirjoitti...

Pitsiset ja neon vihreät. Näyttäis kummatkin hyvältä ruskettuneessa ihossa ja korostais sitä enemmän.