INSPIRATION DAY - TÄMÄ JÄI VAIVAAMAAN

 Kuva täältä
Kuva täältä
Kuva täältä
Kuva täältä

Vaikka te muutamasta kymmenestä eri blogista saatte lukea tästä viime viikonloppuisesta tapahtumasta, niin halusin itsekkin tulla teille lukijoille siitä kertomaan. Tapahtuma järjestettiin siis Ravintola Sipulissa, Helsingissä lauantaina. Itse olin siellä vajaa kaksi tuntia, joka riitti mainiosti. Tutustuin eri yrityksiin, maistoin vaikka mitä herkkuja ja yritin myös tutustua eri bloggaajiin, tosin hieman huonommilla tuloksilla. Mut häädettiin pois pöydästä, jotkut lähti pois keskustelusta kesken kaiken ja toiset ei vaan vastannut ja tuijotti mua niinku olisin tyhmä. Outoa että jo näin "vanhoilla" ei oo ollenkaan käytöstapoja.. No, omapa on häpeänsä. Harmi vaan että jos tässä yhteiskunnassa joku ei ole perus suomalainen tuppisuu niin sua katotaan silmät pyöristellen! Tapahtuma oli muuten tosi onnistunut, jälleen kerran. Kiitokset siitä siis Indiedayssille 

3 kommenttia:

Oonae kirjoitti...

Hei mä huomasin ton saman ku sä... harmi sinänsä :(.. mutta miksi mä en nähnyt sua? :0.

Henna kirjoitti...

Juu, tapahtuma oli muuten tosi onnistunut kyllä! Hyvä että joku muukin huomasi, ei muuten mutta etten kuvitellut kaikkea omassa päässäni :-D

Ja kuule en tiiä, en varmaan sieltä ihmismassasta paljoa näin 157cm "pitkänä" näy paljoa.. Hehe noei, emmä tiiä miks et nähnyt! Harmi :-(

Leena kirjoitti...

Harmi että sulla jäi sieltä tollasia kokemuksia =( Mulla oli ainakin tosi kivaa ja ihmiset ystävällisiä ^^ Ehkä se oli sit vaan se ku siel oli sitä ruuhkaa ja paljon porukkaa, en sit tiä..