NEW IN



Tällaisia kesäjuttuja on tarttunut mukaan lähiaikoina kaupoista. Ykkösenä on ehdottomasti toi ihana kukkainen haalari (jumpsuit?) joka lähti mukaan H&M:stä heti! Se oli niin ihanan pehmoinen päällä ja just sopiva "helleasu". Lyhyen pituuteni vuoks oon usein kiertänyt noi haalarit kaukaa, mutta päätin sitten kokeilla ja yllätyin tosi positiivisesti. Uudet mustat perus sortsit lähti mukaan myös alle kympillä ja uudet aurinkolasitkin oli jo aika hommata. Nyt mulla on ihania uusia kesävaatteita 

6 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Oij rakastan tuota kukkakuosia! Itselläni on H&M:ltä tuollainen tuubitoppi ja se on ykköstoppini ollut tässä kuukauden sisällä. Ei tuo jumpsuittikaan paha ole, kerrassaan ihana♥

Erika kirjoitti...

Tosi hieno toi jumpsuit! Itsekin haluisin kesälle ostaa just jonkun tuommosen ihanan kukkakuvioisen. :)

Anonyymi kirjoitti...

Minkä kokonen toi sun jumpsuittis on?:) oon ajatellu tilata netist nut en tiiä oikei kokojen kans, ja oon aika samankokoinen kanssas

Henna kirjoitti...

Mulla tapaa yleensä olla koko 36 niin housuissa kuin paidoissakin ja kun näin että oli vaan jäljellä koko 40 niin petyin. Päätin kokeilla sitä ja sehän oli ihan täydellinen! :-) En sitte tiiä miks se piti olla isompi koko kun mun vaatteet yleensä.. Esim noi mustat sortsit on kokoa 36. Eli en kyllä osaa auttaa yhtään koon valitsemisessa :/

Henna kirjoitti...

Joo mäki ihastuin siihen täysin!! :-)

Henna kirjoitti...

Joo, mullakin on viime aikoina osunut silmään kaikki ihanat kukkakuviot! Ja tää oli kyllä löytö :-)