SNEAK PEEK

Tässä vähän sneak peekkiä siitä mitä mulla tulee olemaan päällä lauantaina Indiedays Blog awardseissa! Kävin kaikki Vaasan kaupat läpi tossa viikko takaperin epäitoivoisena, mistään ei löytynyt nättiä normaalia mekkoa! H&M:ssä oli sinapin keltainen kangasmekko ja Bikbokissa ei ollut yhtäkään juhlamekkoa. Mä aloin vaipumaan jo epätoivoon, kunnes mun ihana ystävä Adelina (jonka tumblr löydätte täältä) lainas mulle ison kassillisen mekkoja. Rupesin sieltä sitten kaivamaan ja etsimään vaihtoehtoja, kunnes löysin tän ihanan punasen mekon. Mitäs pidätte? Jos te näette mut juhlassa tulkaa moikkaamaan, ja toivottavasti kaikilla on ihana viikonloppu 

3 kommenttia:

Elle kirjoitti...

Nuo kengät on aivan ihanat! :-)

Miia kirjoitti...

Oi kuinka ihanalta vaikuttaa! Kivat kengätkin :)

http://miiamaria.blogspot.fi/

Emppuksiii kirjoitti...

Aivan ihana mekko! :--) siellä nähdään, mäkin oon tulossa!