RUSKETUSRAJAT JA TERVE VATSA

Puolitoista kuukautta sitten sain siitä monta kertaa mainitusta Indiedays päivätapahtumastan mukaan ihanan Vermanin tuotepaketin täynnä matkailijan terveyteen liittyviä tuotteita! Sen paketin otin ilomielin vastaan, ja sain sen mitä parhaimpana ajankohtana, mehän lähdettiin nimittäin matkalle muutama viikko sen jälkeen! Indiedaysin ja Vermanin yhteistyökampanjan myötä testailin näitä tuotteita ja liitin testijakson sopivasti meidän Kreikan matkaan. Tästä pääset Vermanin nettisivuille!
 Sain mukaani kaksi 30 tabletin Rela Tabs purkkia, joista riitti sopivasti myös mun muille sisaruksille. Rela Tabsin sisältämä Lactobacillus reuteri on yksi maailman tutkituimmista maitohappobakteereista. Raikkaan makuisen tabletin voi pureskella, niellä tai antaa sulaa suussa. Rela Tabs on turvallinen käyttää ja sopii kaikenikäisille, esimerkiksi Henri 7v söi näitä myös! Rela Tabsin tuotesivuilta löydät paljon lisätietoja tuotteesta, ja sinne pääset tästä. Meillä kellään ei ollut ainakaan mitään vatsaongelmia koko matkan aikana, ja pystyin hyvillä mielin syömään vähän erikoisempiakin ruokia, joita ei suomessa syö. Jotenkin Rela Tabsien käyttö tuo mulle ainakin sellaista "turvaa" ja voin huoletta syödä, juoda ja olla matkalla ihan normaalisti, miettimättä miten mun vatsa siihen reagoi.

Sain myös kokeiluun Bioteekin aurinkokapselit, jotka sisältää luontaisia karotenoideja auringon kypsyttämistä öljypalmun hedelmistä. Mun on heti pakko kertoa, jos ei se täältä blogin puolelta oo teille jo ilmennyt että oon auringonottaja henkeen ja vereen.. tsih, ei nyt ehkä ihan, mutta ei kaukana. Mä matkustelen suht paljon lämpimiin maihin ja suomessakin yritän saada aina vähän väriä. Vaikka mä rusketun tosi helposti, mä palan joskus tosi oudoista paikoista, kuten polvista, kainaloista ja nivusista, hassua vai mitä? Siks oli tosi kiva lähteä kokeilemaan näitä aurinkokapseleita.. 

Yllätyksekseni voin kertoa, etten kreikan reissulla palanut kertaakaan, mistään kohdasta. Nämä aurinkokapselit toimivat minulla siis todella hyvin! Aurinkokapseleiden tuotesivuilta löydät paljon lisätietoja tuotteesta, ja sinne pääset tästä

Lopuksi haluan kehottaa teitä lukijoita osallistumaan hiukeaan kisaan, jossa lähettämällä auringonottokuvansa voi voittaa 250 euron arvoisen Olympus TOUGH TG-830 iHS Adventure kit –kameran! Paras kuva palkitaan. Kilpailu päättyy perjantaina 6.6.2014, joten teillä on vielä yli viikko aikaa osallistua. 
Osallistukaa kilpailuun täällä! 

Ei kommentteja: