IHANAN TUOKSUISIA ALE-LÖYTÖJÄ

Mä en oo vielä täältä kotoa päässyt alennusmyynteihin kaupungille mutta tässä aamupäivästä mulla oli aikaa seikkailla nettikaupan jos toisenkin ale-laarit läpi. Eniten mulla jäi mieleen aina yhtä ihanan Body Shopin ale-tuotteet, sieltä olisin voinut tilata tuotteen jos toisenkin.. En kuitenkaan raaskinut ostaa sieltä mitään (vielä) sillä noi mun rahat pitäis nyt pysyy visusti tuolla säästössä.. Mutta tässä ainakin pari mun suosikki tuotetta:

Nää ihanat suihkugeelit on vaan 5 euroa, kun ne normaalisti on 8,50 euroa. Tuoksuina mustikka, passionhedelmä ja persikka. Näitä shoppailemaan pääset tästä
Näiden samojen tuoksujen vartalovoiteet on myös alessa, vain 12 euroa /kpl (norm. 18,90). Näitä Body buttereita pääset shoppailemaan tästä !

Tsekatkaa muutkin ihanat tuotteet Body Shopin sivuilta ja pienenä muistutuksena, jos tilaatte yli 60 eurolla on postikulut ilmaiset! Tilatkaa vaikka kavereiden kanssa kimpassa niin säästytte postikuluilta!

Body shopin ALE ostoksille suoraan TÄSTÄ!

1 kommentti:

Susanna Taanila kirjoitti...

Onks sulla kokemusta noista body shopin tuotteista? Että onko ne riittoisia vai hupeneeko hetkessä? :-) Oon aina ihastellu noita ja tuoksutellu, mut kertaakaan en oo ostanu hieman arvokkaamman hintatasonsa vuoksi :-/