"WORK HARD IN SILENCE, LET SUCCESS MAKE THE NOISE"

Koko viikonloppu on ollut ihan huikee, alusta loppuun saakka. Perjantaina oli juhla koululla, ja lähdinkin sieltä pois kahden todistuksen ja stipendin kanssa. Amiksen keskiarvo oli 2,6 asteikolla 1-3. Eli tyytyväinen tyttö täällä moi! Loppu perjantai menikin sateisessa säässä, puuhastellen kaikkea juhlaa varten. Lauantai olikin sitten yksi elämäni parhaimmistä päivistä. Sää oli mitä parhain vaikka sääennusteet alkoivat muutama päivä ennen juhlaa pelottaa. Vieraita tuli kaukaa ja vaikka kuinka paljon, kiitos kaikille muistaneille! Ja vinkkinä: Jos joskus oon surullinen, ostakaa mulle kukkia. Mä en voi olla hymyilemättä tässä ruusumeressä mun ympärillä. Kiitos kaikille, tack alla 

7 kommenttia:

Emilia kirjoitti...

Luit kaksois tutkinnon, mutta miksi ostit sekä amis että ylioppilas lakit??

Emilia kirjoitti...

Luit kaksois tutkinnon, mutta miksi ostit sekä amis että ylioppilas lakit??

Henna kirjoitti...

Koska valmistuin media-assistentiksi ja pääsin ylioppilaaksi ? :)

Anonyymi kirjoitti...

no eikö se yolakki sitten olisi riittänyt? tai oikeestaan amislakki vain.. mun mielipide on että noi "amislakit" on kaksoistutkinnon ottaneille, ja yolakit on ylioppilaille ja pelkkä amis nii ei sieltä mitään lakkia haeta.. mutta kukin tyylillään.. tuskin sä noita päällekkäin kumminkaan pidät vappuna esim.. turhaa rahan kulutusta. Onnea kuitenkin!

Henna kirjoitti...

Ei mulle olis riittänyt pelkkä yo lakki, sillä valmistuin myös media-assistentiksi ja se oli kuitenkin mun "pääaine". Meidän luokalla esimerkiksi kaikki otti amislakit, ja me jotka päästiin ylioppilaiksi niin molemmat! :) Kiitos!

Maija kirjoitti...

Oikein paljon onnea vielä :)
Kyllä olet taas valinnut mahtavan hienot kuvat tänne :) On ilo käydä aina sivuillasi :)

Saijis kirjoitti...

Paljon onnea <3 Ja aivan ihana tuo sun mekko! :)