YO/VALMISTUJAIS - KUVAT

Oltiin tossa pari viikkoa sitten kuvaamassa mun yo/valmistujais kuvat, ja tässä on kolme mun omaa suosikkia. Sää oli tuolloin hiostava ja kuuma, ja ehdittiin kuin ehdittiinkin saada kuvat otettua ennenkö alkoi satamaan. Pakko vielä ihastella tuota mun mekkoa, kuinka hyvä valinta se olikaan! En olis uskonut että se kaikista "vaikein" homma - eli mekon löytäminen osoittautuikin koko juhlahässäkän helpommaksi hommaksi.. Kiitoskortit on jo tilattu, mutta ajattelin tulla teiltäkin vielä kysymään... 
Mikä näistä kolmesta on teidän suosikki? 

8 kommenttia:

molli kirjoitti...

Kaikki kuvat on ihania! :) Viimeinen on tosi nätti ja rento, ensimmäinen ehkä 'tyypillinen' kiitoskorttikuva, mutta mikä tahansa näistä on todella hyvä valinta! :) Käy tsekkaamassa somnium-mk.blogspot.fi! :)

Elisa kirjoitti...

Ensimmäinen on mun mielestä paras, oot tosi kaunis :-) ihana blogi

Anni Suvisuo kirjoitti...

Aivan mielettömän ihania kuvia :)

Essi kirjoitti...

Viimeinen on ehdottomasti ihanin! :)

Kiiu kirjoitti...

Toi vika on varmaan mun lemppari! Sun blogi on todella kivan tuntune näin nopeasti katsottuna! (:

Träumen; http://unelmaunessa.blogspot.fi/

Anonyymi kirjoitti...

miten voit sanoo näitä yo kuviks kun et oo valmistunu lukiosta xD mut oot kyl kaunis!

Henna kirjoitti...

Kiitos kaikille tosi paljon ihanista kommenteista! :)

Ja anonyymi haha, sanon niitä yokuviks koska musta tuli myös ylioppilas... Kävin kaksoistutkinnon!

Anonyymi kirjoitti...

viimeinen kuva on ihanin minun mielestäni :-) tosi iloisia kuvia! onnea sinulle <3