SYYSVAATTEITA

Sää muuttui elokuun aikana yllätävän nopeaa porottavasta helteestä harmaaseen, sateiseen ja kylmään syksysäähän.. Eilenkin kun lähdettiin kaupungille, en edes ajatellut mitään takkia tai kaulahuivia.. Palelin sitten koko ajan ja illalla tuntui että tulisin kipeäksi.. Ehkä on aika heittää hameet, kukkapaidat ja napapaidat tonne kaapin pohjalle ja ottaa esiin villapaidat, kaulahuivit ja kaikki ihanat syystakit? Sitä minäkin... 

Mun kaapista ei tällä hetkellä löydy paljon syksyvaatteita, ja siksi päätinkin selailla vähän verkkokauppoja.. Espritillä oli ihan huikee määrä uusia syysvaatteita valikoimassaan.. Tässä mun suosikit:

Takit


Neuleet


Puserot


Tässä mun lemppari takit, neuleet ja puserot Espritin sivuilta! Mulla meni tosi kauan löytää mitään suosikkeja, kun tykkäsin kaikista tuotteista.. Nää tuotteet on kuitenkin sellaisia jotka voisin tilata koska tahansa.. Mitä mieltä te ootte näistä mun valitsemista suosikeista? Entä löysittekö netin ihmeellisestä maailmasta jotain omia lemppareita? Myös muilta sivuilta löysin ihania syysvaatteita, niinkuin täältä, täältä ja täältä

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Hieno blogi! :D Olis yks kysymys.. Miten saa sellanen instagram juttu omaan blogiin? Ku sullahan on et voi klikata sinne ett seraa mua instagramis.. niin miten sen saa sinne? ja ne pienet kuvat.. Kiitos etukäteen! :D

Henna kirjoitti...

Kiitos! :) Paina noista mun instagram kuvista nii siel on se "sovellus" millä saat sen!

Susanna Taanila kirjoitti...

Ton ylemmän neuleen voisin ottaa koska tahansa ♥ klikkasinki itteni verkkokauppaan kuolaamaan sitä samantien, täyttä rakkautta ♥