HEMMOTTELUTUOTTEITA HERBINALTA

Tiistaina mulla oli erittäin huono päivä, mikään ei onnistunut ja kaikki ärsytti. Mulla on tosi harvoin tällaisia päiviä, onneksi.. mutta just tiistaina koko päivä tuntui ylitsepääsemättömän vaikealta. Mutta kun ovikelloa soitettiin iltapäivällä ja juoksin ovelle, tuntematon mies anto paketin käteen ja sano "tää oli tänne".. Hymy nousi korviin asti avattuani paketin.. 
 Paketista paljastui Herbinan tuotepaketti, jossa oli mulle entuudestaan tuttuja Fresh tuotteita, mutta myös tuotteita, joita en aikaisemmin ollut nähnyt. Voin sanoa, että heti ensimmäisenä mietin että hyi, Kaura-suklaa.. Tuoksuukohan se kaurapuurolta? Mutta ennakkoluulot ei todellakaan pitänyt paikkansa, sillä noi kaikki tuoksui ihan mielettömän ihanilta. Kotimainen kaura ja suloinen suklaa muodostaa herkullisen parin jotka tekee ihonhoidosta nautinnon!
Herbinan Fresh jalkavoide oli tuttu, mut en koskaan ollut kokeillut sitä. Tää oli kyllä kunnon hemmottelu jaloille, niinkuin tuubissakin sanotaan. Tuukka hieroi tällä mun jalkapohjia ja voin sanoa että kun jalkoja särkee rankan päivän jälkeen, tää on pelastus. Ja jalat oli todellakin fresh!
Iso kiitos siis Herbinalle!

6 kommenttia:

Tiia K kirjoitti...

Heti kun näin otsakkeen, huonosta päivästä, tämä oli luettava. Tänään täällä nimittäin juuri sellainen fiilis, eikä lähde pois. Ehdottomasti noin ihan paketti voisi auttaa tilanteeseen. Ihania juttuja. <3

Kivaa päivää sinne, minä täällä kärvistelen tämän päivän pois. ;)

Aurinkoista lauantaita toivottelee Tiia

Henna kirjoitti...

Kiitos kommentista! Toivottavasti sulla menee toi huono fiilis pois, yleensä tollaset fiilikset ei kestä ku päivän, onneksi :-) Kivaa päivää myös sulle <3

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hienoja kuvia! :-)

Oonae kirjoitti...

Oi että tuo kaurasuklaa juttu kuullostaa maukkaalta<3

Henna kirjoitti...

Voi kiitos!! :-)

Henna kirjoitti...

Mun tätikin sanoi käyttäessään tätä, että tekis mieli maistaa vähän.. :-D