SUUTUTTAA

Mähän lähden turkkiin parin viikon päästä, ja olin tänään ettimässä uusi bikineitä mun matkalle. Mä kolusin läpi kaikki mahdolliset liikkeet.. Cubus, H&M, Seppälä, Lindex, Kappahl, Anttila, Carlson, Citymarket, BikBok jne. Missään ei ollut bikineitä. Voitteko kuvitella, ei missään?! Mä ymmärrän et kesä on ohi ja bikineitä ei ehkä osteta enää paljon, mut entäs ne jotka lähtee matkalle tai jotka käy uimassa? Eniten mua nauratti se, että eräässä tavaratalossa ei ollut ollenkaan alusvaatteita.. Siis missä tavaratalossa ei oo edes alusvaatteita? Haha! Pari tuntia mä jaksoin ettii kunnes luovutin. Kaikki kaupat oli koluttu jo läpi. Argh. 

Nyt kuitenkin meen kattomaan Matlockia (oonko ainut joka kattoo sitä ohjelmaa?) ja otan mun mangososeen toiseen kainaloon ja Tuukan toiseen. Ei toi nyt mikään maailmaa kaatava asia oo, joten ehkä mun pitäis unohtaa koko homma. Mukavaa tiistai illan jatkoo kaikille 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No eikö sulla ole tarpeeks bikinejä? Ei joka matkalle uusia tarvii ostaa, kyllä niitä yksiä bikinejä voi käyttää enemmän kun yhden matkan ajan.. toki varmaan käytätkin, älä ota ittees, mut oon huomannut että joka kerta kun lähdet matkalle (eli usein) niin aina oot ostanut uudet bikinit.

Henna kirjoitti...

Oot kyllä oikeessa, ei joka matkalle tarvi uusia bikineitä ostaa! :) Mun viimesimmät bikinit vaan on menny rikki/värjääntynu ja toiset on myös värjääntyny. Ja yhet on liian pienet :(

luleå kirjoitti...

Haha ihana, mä oon jo kattonu kaikki matlock jaksot joku kaks kertaa! Nii paras! ;)

Henna kirjoitti...

Jee hyvä :D mäki nähny suurimman osan kaks kertaa ;)

Susanna Taanila kirjoitti...

Mä oon huomannu ihan saman! Todella raivostuttavaa (ainakin sillä hetkellä) :-D Luulisi, että kun bikinikausi on mennyt ohi, niin nimenomaan nyt niitä vielä olisi alennuksissa yms..