VINKKI KAIKILLE MATKAILIJOILLE

Mä oon matkustellut jonkin verran mun elämäni aikana, ja yks juttu mistä oon aina pitänyt hyvää huolta, on käsihygienia. Niimpä myös käsidesiä on tullut kulutettua aika paljonkin. Mua on kuitenkin aina inhottanut niiden kauhea tuoksu, ja oonkin nyt löytänyt tuotteen josta haluan kertoa muillekkin. 
Nimittäin hyvältä tuoksuvan käsidesin! Mä luulin et kaikki tiesi tästä tuotteesta, mutta kun multa alettiin kysyä että mistä tollasta saa, päätin kirjoittaa siitä myös blogin puolelle. 

Tätä tuotetta saa siis Body Shopista ja vaikka minkä tuoksuisena, mutta mä valitsin kuitenkin mun ikuisen tuoksulempparin, Pink Grapefruitin. Ootteko te löytänyt jo tän tuotteen? Jos ootte, mitä ootte tykänny siitä? 

10 kommenttia:

annieveliina kirjoitti...

Tuo on kyllä varmaan oikeastikin tosi hyvä! :)

Anne H kirjoitti...

Mahtava idea tehdä käsidesistä tuoksuva! Täytyykin pitää tämä vinkki mielessä seuraavalle matkalle lähtiessä :)

http://justsayinghianne.blogspot.fi/

Anonyymi kirjoitti...

Voi vitsi tuli just oikeeseen aikaan! Paljonko tuolla on hintaa?

Julia kirjoitti...

Oi apuaaaa tää tuote on pakko saada käsiin! <3 Kiitos vinkistä!

Iivari T kirjoitti...

Mä saan jotain masokistisia kiksejä siitä normi käsidesin tuoksusta, mutta täytyypä varmaan totakin pari pulloa tulevaa Intian matkaa varten hakea!

www.iivariblog.com

Essi kirjoitti...

Keskiviikkona oon suuntaamassa espanjaan ja käsidesi on vielä hankkimatta. Niin osuva vinkki ja pink grapefruit on kans kestosuosikkini! Kiitos :)

ilona kirjoitti...

Käsidesiä on tosiaan matkustelun takia tullu itsekin käyteltyä, mutten koskaan oo kyl kuullu tollasesta hajustetusta versiosta! Pitääkin käydä ostamassa heti kun Body Shopiin eksyn!

Kata kirjoitti...

Olen käyttänyt kyseisiä pikku käsidesejä melko pitkään, oon matkustellut aika paljon ja koen käsihygienian ulkomailla kuin Suomessakin tosi tärkeäksi. Rakastan Body Shopin tuotteita ja nuo käsidesit eri tuoksuineen ovat ihania ♥ :)

Henna kirjoitti...

Kiitos kaikille kommenteista! :) Toi oli alennuksessa 3 euroa, mutta ei se mun mielestä muutenkaan maksa sen enempää. Tosi hyvä tuote, suosittelen kyllä lämpimästi! Taidan käydä hakemassa vielä toisenkin tuollaisen tulevalle matkalle.. En usko että yksi riittää :-D

Cami - Fun, Fitness and Fashion kirjoitti...

Oi vitsi, mun pitää käydä hankkimassa tällänen. Oon ihan sairaalloinen välillä käsihygienian kanssa (ei kyllä välttämättä huono tapa) varsinkin näin syksyllä kun kaiken maailman pöpöt ja flunssat leviää. En oo kyllä mikään bakteerikammonen vaan mukulana on myös tullu nuoltua lattiaa yms ihan tyytyväisenä :)