3 ENSIMMÄISTÄ LOMAPÄIVÄÄ - ALANYA

Kolme ensimmäistä lomapäivää me vietettiin hotellialueella, vuorotellen poolilla ja rannalla. Parin tunnin poolilla olon jälkeen siirryttiin rannalle, ja toisinpäin. Meidän hotelli oli neljän tähden Blue Village hotelli, ja meidän kaikkien mielestä ihan huippu hotelli! Uima-allas oli niin iso, että jokaiselle löytyi tilaa polskia ja räpiköidä. Lapsille oli oma uima-allas, josta löytyi liukumäkiä. Myös ihan pienille lapsille löyty oma allas. Merivesi oli lämpöisempää kuin allasvesi, ja sen takia me uitiin suurimmaksi osaksi meressä. Vesi oli ihanan kirkasta, ja uimalaseilla näin, että meri kuhisi kauniita värikkäitä kaloja. 
Kolmena ensimmäisenä päivänä me ei siis poistuttu edes hotellialueelta, mikä oli mun mielestä aika ihanaa. Alueelta löytyi 4 ravintolaa, 5 kauppaa, parturi, spa, minigolf, leikkikenttä, tenniskenttä, koriskenttä jne.. Joten tekemistä riitti! Reissun loppupäivinä me lähdettiin kyllä seikkailemaan, mutta niistä lisää möhemmin. Mitäs tykkäsitte kuvista? Iskikö lomakuume? Mulla ainaki on krooninen tää lomakuume, sillä pari päivää kotiintulon jälkeen mä etsin jo uutta matkaa.. Oon toivoton..

4 kommenttia:

Julia kirjoitti...

Ohhoh aika hauska sattuma, olin nimittäin juuri pari viikkoa sitten Alanyassa juuri samassa hotellissa! :D

http://viiskyttieta.blogspot.fi/

Kari Tervasmäki kirjoitti...

Ole vaan toivoton niin saamme näitä sinun ihania kuvia sekä kommentteja kiitos 😊

Kata kirjoitti...

Eikää mitä kuvia... Mun lomakuume vaan pahenee! Apuaa kun haluaisin johonkin lämpöiseen ja kaukaiseen maahan, varsinkin nyt kun heräsin ja katsoin ulos - lunta!
Oon muuten näköjään samanlainen kuin sinä, jo lentokoneessa kotimatkalla istuessa mietin että voihan vitsi, mihinkähän seuraavaksi varaisi matkan.:D

Henna kirjoitti...

Kiitos kaikille kommenteista!! <3 Ehkä mä pysyn näin toivottomana.. heh! Ja must tuntuu että mulla tosiaan on toi krooninen lomakuume! :-D