JOULUFIILIS, NYT JO ?

Täs yks päivä mulle iski kunnon joulufiilis ihan yhtäkkiä, ihan puskan takaa! Mulle yleensä tulee joulufiilis vasta pari viikkoa ennen joulua, mut nyt se iski jo ennen marraskuun puoliväliä, what? 

Käytiin Tuukan kans kaupungilla ja ostettiin joulukortti tarvikkeita. Myöhemmin illalla niiden kans väkersin vaikka kuinka monta tuntia, samoin seuraavana päivänä. Taustalla soi tottakai joulumusiikki! Eilen vietiin ne sitten postiin :-) 

Päätettiin myös leipoa joulutorttuja, tällä kertaa omena-kaneli marmeladilla. Voin sanoa, että tuhat kertaa parempia tällä uudella hillolla. Ja vähän vaihteluakin siihen siihen samaan luumunmakuiseen, suosittelen! 

Turkissa ollessani maistoin paikallista omenateetä. Tee oli "jauhetta" jota laitettiin kuumaan veteen ja sekoitettiin. Vähän kuin kaakaota, mutta omenan makuista. Kysyin oikein paikallisilta, että mitä tämä tee on, ja kävinkin heti ostamassa sitä kotiinviemisiksi. Sitä ollaankin Tuukan kanssa juotu nyt monena iltana! Tänä aamuna herättyäni katsoin ulos ja ilahduin, vihdoinkin lunta! 

Täällä meillä soi siis joululaulut, tontut on jo koristeena, syödään joulutorttuja, katsoin vanhoja Tonttu Toljanteri jaksoja, kävin ostamassa joulukalenterin ja teen joulupuuroa. Oonko vähän aikaisessa? Joo, varmaan. Nautinko tästä? No ihan varmasti! ♥ 
Onko teillä jo joulufiilis?


3 kommenttia:

Judith A kirjoitti...

Mulla on ainakin jo ihan joulufiilis!! Mä oon tehnyt siitä jo muutaman postauksenkin. Käyppäs kurkkaamassa :)

http://mittliv00.blogspot.fi/

Kristiina kirjoitti...

Itse olen vasta aloittelemassa siivouksia, niiden jälkeen joskus joulukuun puolivälissä tulee joulufiilis (siivous=1 huone/viikko kunnolla siivottuna). Leivottua tuli jo tänään vaihtoehtoa joulutortulle viikunanyyttejä .

Terveisin Täysin arkista

Essi kirjoitti...

Täälläkin on jo joulufiilis! Just leivottiin äitin ja pikkuveljen kanssa pipareita ja joululahja valmistelutkin on aloitettu.. :)