MY DAY IN PICTURES


Mulla oli tiistaina tosi ihana päivä, vaikka muhun iski tylsä flunssa.. En kuitenkaan antanut sen haitata ja päätinkin heti aamusta kuvata teille "päiväni kuvina" tyylisen postauksen. Tuukka lähti aikaisin kouluun ja mä jäin sänkyyn vielä pariks tunniks nukkumaan. Aamupalaksi söin mun lempparia, avokadoa. Luin myös uutta cosmoa, joka tipahti pari päivää sitten postilaatikkoon. Ihana aamunaloitus! 

 Aamupalan, suihkun ja meikkausten jälkeen lähdin pienelle happihypylle ja hain samalla Alphageekiltä saamani paketin..

Tuukka tuli lounaalle kotiin ja tehtiin yhdessä täytettyjä paprikoita.


Tuukka lähti takaisin kouluun ja mulle tipahti postilaatikosta postia mun perheeltä ja sukulaisilta. Oon kyllä niin onnekas, kun mulla on näin rakkaat ja ihanat ihmiset mun ympärillä 

Postissa tuli myös fammon lähettämä teksti Vasabladetista, jossa luki Joensuussa asuvista suomenruotsalaisista. Meitä on täällä huimat 75 jotka puhuu ruotsia... haha.

Iltapäivällä laitoin joulumusiikkia soimaan ja paketoin viimeisetkin joululahjat! Tää kuva on jo muutama päivää vanha, mutta saa kelvata tällä kertaa :-)

 Maistoin myös Fazerin Angry Birds purkkaa ensimmäistä kertaa.. Purkat oli tosi söpöjä ja pieniä!

 Tuukan tultua koulusta me leivottiin yhdessä joulutorttuja, ja myöhemmin illalla katsottiin Sportin peliä. Sellainen oli mun tiistai päivä, minkälainen päivä teillä oli?  

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootko saanu sieltä töitä vai käytkö vaan avoimen yliopiston kursseja yms? :-)

Anna kirjoitti...

Ihana postaus! Sä onnellinen, kun oot jo lahjatkin saanu pakettiin, itse vasta mietiskelen. :)

Henna kirjoitti...

Anonyymi/ Käyn avoimen yliopiston kursseja ja sain just viime viikolla opiskelupaikan joka alkaa tammikuussa! =)

Anna/ Kiitos paljon! :) Joo, oon tänä vuonna tooooosi aikasessa, oon yleensä viimesellä viikolla hätäilemässä. Joskus näinkin päin :-D Kiitos kommentista!

Anonyymi kirjoitti...

Mitä se on sulta pois jis homoseksuaalitkin pääsevät naimisiin? Miltä susta tuntuis että sä et pääais naimisiin suomessa koska oot suomenruotsalainen?!

Henna kirjoitti...

Ei mulla homojen naimisiinmenoa vastaan olekaan mitään! :) Adoptioo oon vastaan. Ja jos mä en sais mennä Tuukan kans naimisiin, niin ihan sama. Jos pelkkä rakkaus ei riitä ja on pakko mennä naimisiin "todiataakseen" jotain, ei ehkä kannata mennä edes naimisiin. Ja tää pätee sekä hetero että homopareihin! :)

Henna kirjoitti...

*todistaakseen

Anonyymi kirjoitti...

Miksi homoparit ei sais adoptoida sun mielestä? Sekö on parempi että lapsi joutuu väkivaltaiseen heteroperheeseen, kun rakastavaan homoperheeseen? Homoparit ovat monesti paljon rakastavaisempia kuin hetero vanhemmat. Oot kyllä aika ahdasmielinen tyyppi. Ei sun elämä miksikään muutu jos homopari sais adoptoida lapsen..

Henna kirjoitti...

Huoh, mä en rupee tästä nyt vääntämään.. Ei me päästä tässä keskustelussa mihinkään. Mul on mun mielipide, sulla sun. Kunnioita myös muita mielipiteitä! :) mun mielestä on ahdasmielistä haukkua toista ihmistä ahdasmieliseks vaan toisen mielipiteen takia. Tervetuloa 2000-luvulle, kaikilla on eri mielipiteitä :-) ! Ja te saitte ton homman nyt läpi, ja onnittelut siitä! Miks siitä vielä pitää jauhaa, ekste oo mihinkään tyytyväisiä? Tää asia on mun osalta loppuunkäsitelty, peace and love, vai mitä? ;-)

Anonyymi kirjoitti...

menetit nyt kyllä lukijan. Oot hirveen agressiivinen aina jos joku kysyy jotain et miks oot jtn mieltä tai jos saat kritiikkiä yleensäkkään.

Henna kirjoitti...

Mulla on agressiivisesta käytöksestä ihan erilainen kuva :) ! Pahoittelut siis jos sait sellaisen kuvan. Mä en vaan halua ruotia tuota asiaa enää täällä blogin puolella enää. Se ei vaan yksinkertaisesti johda mihinkään! :) Mä en ainkaan jättäis jotain blogia lukematta vaan erilaisen mielipiteen takia, mutta minkäs sille voi.