WHAT'S UP


Heipparallaa ja mukavaa uutta viikonalkua! Mitäs mulle kuuluu? No mulle kuuluu pelkkää hyvää! Päivät menee tosi äkkiä koulutehtäviä tehden, ei enää kauaa niin oon vihdoinkin valmis niiden kans! Oon ollu tosi aktiivinen koulun ja eri alojen ja opiskelupaikkojen etsinnässä. Löysin alan mikä tosissaan mua kiinnostaa ja laitoin heille sähköpostia. Iloikseni sainkin kuulla, että heillä on pari opiskelupaikkaa vapaana ja että haluanko tulla haastatteluun. No tottakai mä halusin! Tän viikon torstaina mulla on siis pääsykokeet kyseiseen kouluun.. Äikänkoe, haastattelu, ennakkotehtävä ja joku terveysvaatimus homma. Jippii, en malta odottaa!

Mitäs muuta oon puuhaillu? No viikonloppuna tuli seurattua ahkerasti jääkiekkoa ja eilen me sit eksyttiin Tuukan kans Sports Baariin kattomaan Suomi-Ruotsi ottelua. Ottelu ei päättynyt toiveiden mukaan mutta ilta oli tosi onnistunut :-) Mulla on muutama kiva juttu mistä aion teille lähipäivänä bloggailla.. Aattelin kuitenkin ensin hoitaa koulutyöt pois alta ja sen pääsykokeen.. Nyt kuitenkin pikaisesti kauppaan ja sitten pastaa tekemään! 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mikä ala sua kiinnostaa? ��