JOULULAHJAIDEOITA ALPHAGEEKILTÄ

Mä tein viime vuonna joulun aikoihin yhteistyötä erään verkkokaupan kanssa nimeltä Alphageek. Laitoin heille muutama viikko sitten viestiä ja päätettiin että toteutetaan myös tänä vuonna pienimuotoinen yhteistyö. Mä tykkään tästä verkkokaupasta ihan hirveen paljon, koska täältä ihan oikeesti löytyy kaikille jotain! Mä keräsin muutamia lahjavinkkejä teille kahteen eri kategoriaan..


Mun mielestä kaikkein vaikein on ostaa miehille/pojille lahja! Vaikka boxerit, sukat ja hajuvedet on tosi kivoja lahjoja, joskus ehkä haluais antaa jotain ihan muuta, vai mitä? Keräsin tähän muutamia lahjavinkkejä isälle, veljelle ja poikaystävälle. Miten olis retro popcornikone tai shakkipeli? Entä Lord of the Rings sormuksen upea kopio, tai vaikkapa jättikokoinen olutlasi

Miesten lahjoihin pääset tästä!


Keräsin Alphageekin sivuilta myös äidille, siskolle ja tyttöystävälle sopivia joululahjoja. Nää valikoimathan siis on tosi laajat, mutta en voinut kaikkia tuotteita valita. Niimpä valitsinkin omat suosikit. Mun sydämen vei noi ihanat yksisarvis-tohvelit ja huippusöpö cupcake kone! Sekä toi makee tetrislamppu ja ipadin suojakotelo !

Naisten lahjoihin pääset tästä!

Mä sain myös itse valita Alphageekiltä pari tuotetta, mutta niitä en voi täällä paljastaa, sillä niistä tulee joululahjat parille ihmiselle.. Milläs mallilla teidän joululahja shoppailut on? Mä oon ostanut jo kaikki muut lahjat paitsi Tuukan lahjan.. Eli mulla on ainakin hyvällä mallilla! Auttoiko tää postaus ollenkaan? Löysittekö Alphageekiltä mieluisia lahjoja? 

Ps. Jos tilaat yli 49 eurolla, saat kaupan päälle laatikollisen joulupukki-vaahtokarkkeja!

3 kommenttia:

heidi kirjoitti...

Tosi hyödyllinen postaus! :)

elamanikuvina.blogspot.fi

Henna kirjoitti...

Voi kun hyvä, että tykkäsit! :)

Anonyymi kirjoitti...

Susta niin paistaa läpi se että bloggaat vaan yhteistyökuviot silmissä. Tää oli aluks mun lemppariblogi johon löysin tieni säännöllisesti. Nyt tää on ihan väkisin väännettyä, yhteistyökumppaneita väkisin kalesteltuna, ja muutamia oikeesti jopa huonoja postauksie niiden rinnalle. Mä oon niin pettynyt. :(
Yhteistyöjutuissa ei yleensä ottaen ole mitään vikaa, mut silloin kun ne on väkisin kalasteltuja ja muu blogin ylläpitäminen niiden rinnalla lävähtää käsiin niin ei.