NAISTENPÄIVÄ


Aurinkoista maanantaita sinne ruudun toiselle puolelle! Oon ollu koko mun hiihtoloman kuumeessa ja flunssassa, ja eilen olin vasta sellases kunnos et jaksoin itteeni laittaa. Me mentiin naistenpäivä lounaalle fammon luo ja oli niin kiva nähdä kaikkia sukulaisia pitkästä aikaa! Lounaan jälkeen käytiin jäähallilla kattomassa paria peliä ja siinähän se koko päivä sitten meni. Oli aivan mielettömän mahtava sää, ja se mahtava sää jatkuu myös tänään. Lähden parin tunnin päästä hakemaan pikkuveljeä koulusta ja pihalla on ihan kirkkaansininen taivas. 

Ja niille jotka ei tiedä, niin oon ollu Vaasassa 2 viikkoa ja oon vielä seuraavat 4 viikkoa täällä kotikotona. Enkä mä täällä vaan ilman tekemistä oo, vaan mulla on työharjoittelua :-)

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!

6 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Ihan täydellinen asu, kellohameet kun ovat vieneet mun sydämeni ♥_♥

henna kirjoitti...

Ihana hame! :-)

SIIRIT kirjoitti...

Give me da hair.. Upeita kuvia!!

SIIRIT kirjoitti...

Give me da hair.. Upeita kuvia!!

Milla // Moon shaped little box kirjoitti...

Ihanat nuo hiukset ja kauniita kuvia siusta! :)

Henna kirjoitti...

Kiitos tuhannesti teille kaikille kommenteista :-)