WE BOOKED A TRIP TO..

Kuvat: Weheartit

... Crete! Jep, sieltä meidät Tuukan kanssa löytää elokuussa Kreikkalaiset salaatit, ystävälliset ihmiset, pitkät rannat, lyhyt lento, kristallinkirkas vesi ja matkan halpa hinta sai meidät kallistumaan tähän Kreikan suurimpaan saareen. Mähän oon tällä saarella kaks kertaa aikaisemmin ollut, mutta koska tää paikka on vienyt mun sydämen yhä uudelleen, halusin myös että Tuukka pääsee tänne :-)

Mä oon ajanut autolla saaren länsi ja eteläpuolella ja käynyt Elafonississa ja Haniassa. Te, jotka ootte ollut täällä enemmän kuin minä... Mitä muuta suosittelette että käytäis kattomassa? Pnevmatikakin viinitehtaalla me ainakin käydään, se on jo lyöty lukkoon! Mutta entäs mitä muita "must" paikkoja Kreetalta löytyy? 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa!! Minkä hintanen matka oli?

Henna kirjoitti...

300€ / henkilö :-)

Anna S. kirjoitti...

Käytte ehdottomasti patikoimassa Samarian rotkon! Se on aivan mieletön! Matkanjärjestäjä tekee sinne matkoja,mutta sinne on älyttömän helppo mennä ite julkisillakin (: