LATEST SHOPPING

 Mulla on tässä parin kuukauden sisällä ilmestynyt mun kaappeihin aikas kivat määrät Oriflamen tuotteita.. Hmm, miksiköhän? Mä oon nykyään Oriflamen edustaja :-D! Siitä kuitenkin varmaan lisää toisessa postauksessa..
 Joo, mainstream Victoria's secret jota on ehkä hehkutettu jo liikaakin.. En kuitenkaan voinut olla ostamatta tätä mun suosikkituoksua. Nää kestää ihan yllättävän kauan.. Ps. Vaasalaiset, haluatteko kuulla millä liikkeellä on ihan huikee valikoima VS:ää? ;-)
 Näitä paitoja oon metsästänyt Bikbokista vaikka kuinka kauan, ja niiden koot on aina ollu loppu. Näin sit kirpputorilla ilmoituksen missä tyttö myi näitä käyttämättömiä just oikeessa koossa. No tottakai mä ostin ne :-D!!
 Tää ihanuuslaukku lähti mun mukaan jo Turkista, mutta koska se ei kovin hyvää esittelyä täällä oo saanut niin tässä se taas on! Vaikka tää on täysin feikki, tosi monet on luullu et se on aito..
Tämän kauniin tunikan sain pilkkahinnalla ostaa Adelinalta. Huippulöytö!

Olikos kivoja ostoksia? :-)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania ostoksia!
Vaikka en olekaan vaasalainen, haluaisin tietää kyllä kyseisen liikkeen, koska tulen käymään siellä tänävuonna (:

Jeannay Juliet kirjoitti...

Super kivoja ostoksia! Tykkään tosta laukusta. Se on niin upea :)

♥ http://jeannays.blogspot.fi/