MATKAVIDEO KREIKASTA

Selailtiin eilen Tuukan kans kuvia Kreikasta, meidän perheen viime vuotiselta reissulta. Olin ihan unohtanut että olin kuvannut sieltä muutaman videonkin, ja päätinkin tehdä siitä lyhyen pätkän myös teille katsottavaks! Mä tykkään matkavideoista ihan hirveesti, joten toivottavasti tykkäätte tästä :) Muistakaa, et näitä videopätkiä kuvatessa ei ollut mielessä tehdä blogiin videota, eli pahoittelut kun kamera joissain pätkissä hieman heiluukin. Enjoy!
Ps. Muistakaa vaihtaa laaduksi HD!

4 kommenttia:

Veera Lampinen kirjoitti...

Ihana video! Itsekkin olen lähdössä nyt toukokuussa Kreikkaan ja odotan sitä innolla!

http://itsbasicme.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Voi kiitos! Ja oikein ihanaa matkaa sulle.. Mäkin onneksi pääsen elokuussa :D

Kata kirjoitti...

Voi ihanuutta, oon itse lähdössä Rodokselle syyskuussa ja video olisi kiva toteuttaa myös kyseisestä reissusta! Video vie vaan muistaakseni hirmusti tilaa mun kameran muistikortilta.
Matkakuumehan tässä myös kasvoi älyttömästi, ihanat rannat, aurinko, ulkomaan tunnelma ja fiilis ♥ Mahtavaa, kiitos tästä videosta! Mäkin pidän reissuvideoista ihan hirmuisen paljon:3

Henna kirjoitti...

Voi kiitos Kata ihanasta kommentista! Mulla on mun kamerassa 8gb muistikortti ja se riittää hyvin! Sieltä kameran asetuksista voi muuttaa kuvan kokoa, jolloin jokainen kuva vie paljon vähemmän tilaa muistikortilta! Toki jos kuvista jotain julisteita aiot teettää, niin ei kannata kokoa muuttaa.. Mutta perus nettikäyttöön, tulostamiseen ja julkaisemiseen kuvien kokoo voi ihan hyvin pienentää! Kivaa reissua sulle ja kiitos kommentistas vielä kerran :) <3