HURRAW HURRAW !

Mulle tipahti muutama päivä sitten kirjaimellisesti postiluukusta aikas mieluinen paketti.. Paketista paljastui viisi ihanaa huulirasvaa jotka Hurraw-poppoo mulle lähetti! Olin lukenu näistä huulirasvoista pariin otteeseen, ja koska kaikki kirjoitti niistä niin paljon hyvää halusin itsekkin niitä testaukseen. Sain valita mieluisia huulirasvoja ja valitsin Vanilja- , Sun Balm- , Lime-, Kahvi- ja Suklaa-huulivoiteet. 


Kaikki tuoksu ihan älyttömän hyviltä, ja otin ensimmäiseksi käyttöön lime-huulivoiteen ja vanilja-huulivoiteen. Tänään koulussa olin ihan paniikissa, kun en löytänyt huulivoidetta.. Eli jo parin päivän käytön jälkeen olin ihan koukussa näihin :-D Nää Hurraw-huulivoiteet on täysin luonnollisia, vegaanisia, valmistettu korkealuokkaisista kypsentämättömistä luonnonmukaisesti viljellyistä ja Reilun Kaupan kriteerit täyttävistä raaka-aineista. Kuulostaa aikas hyvältä, vai mitä? ;-) Sen lisäks ne vielä on söpöjä, herkullisen tuoksuisia ja ihanan pehmeitä! 



Hurraw:illa on nyt meneillään ihan huippu tarjous, josta aattelin teille kertoa..
Eli kaikki huulivoiteet on nyt -25% tarjouksessa ja siihen kuuluu ilmainen toimituskin vielä! 

Kannattaa käydä kurkkaamassa nettisivuilla, löydätkös oman suosikkisi yli 20 erilaisen huulivoiteen valikoimasta? Verkkokauppaan pääset TÄSTÄ

2 kommenttia:

Anna Käyhkö kirjoitti...

Nuo on parhaita huulirasvoja! Ostin niitä itsekin äskeittäin alekoodilla useammat putelit :---D Lime, greippi ja pitta on omia lemppareita.

Henna kirjoitti...

Joo toi lime on kyllä noussut ehdottomasti mun suosikiks myös :-D !