HAPPINESS IS... A FRESH NEW HAIRCUT


Kuinka puolen tunnin kampaamokäynti voi ilahduttaa näin paljon? Mietin tosi tosi kauan että leikkaanko vai en, ja sain kuulla ihmisiltä sekä juuta että jaata. Lopulta kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja varasin käynnin samalle päivälle. En olis uskonu, että mulle sopii lyhyet hiukset näin hyvin, mutta sain onneksi yllättyä positiivisesti! Mua jännitti hirveesti, sillä mulla ei oo ollu näin lyhyet hiukset varmaan 15 vuoteen. Mä oon ainaki super tyytyväinen, mutta mitä te ootte mieltä? :) 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi ihanat! sopii tosi hyvin :) itsekin on tullut mietittyy et pitäiskö leikata, mut en oo vielä uskaltanu. :D

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihanat. Piristää ilmettä kivasti. :)

Anonyymi kirjoitti...

ootteko eronnu tuukan kanssa? :/

Henna kirjoitti...

Ei olla erottu :)

Suvi Myllymäki kirjoitti...

Oi että noi hiukset sopii sulle aivan täydellisesti! Ja oot tosi kaunis:)

http://suvimyllymaki.blogspot.fi/