KEEP CALM BECAUSE I'M BACK

Iltaa kaikki ihmiset siellä ruudun toisella puolella! Oon kotiutunut mun neljä kuukautta kestävältä "reissulta" takaisin tänne Joensuuhun. Olin siis koko kesän kotikaupungissani Vaasassa, niin kesätöissä kuin lomaa viettämässä. Kesä meni mulla ainakin tosi kivasti, säät ei ehkä ollut mitä parhaat, mutta hauskaa oli! Saatte tässä syksyn aikana kuvia vaikka mistä, Kreikan reissusta, juhannuksesta, ja synttärijuhlista. Toivon että ne lukijat jotka on tän muutaman kuukauden aikana vähän irtautunut tästä blogista, löytää tänne uudelleen :-)

Lauantaina matkustin siis tänne Joensuuhun.. voitteko kuvitella, istuin bussissa 11 tuntia?! Selvisin kuin selvisinkin perille ja kotona mua odotti siivottu koti, ruusut, mansikkasuukot ja ihanaakin ihanempi avomies! Tuukka tuli tänne jo ennen mua, eikä oltu nähty moniin viikkoihin.. Siksi olikin aika mukava palata kotiin, ja ilta sujuikin leffaa katsoen ja pizzaa syöden. Nyt kuitenkin arki on lähtenyt taas rullaamaan ja odotankin jo tuota toista puoliskoa salilta kotiin.. Kivaa loppuiltaa kaikille, ja pysykäähän kuulolla! 


2 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Jee va rolit! ja ha vänta på att du ska böri blogg igen :)

Sofia kirjoitti...

Tätä on odotettu ;)