JÄÄKIEKON MM-KISAT 2016

Kukkuu! Ette tiedäkkään kuinka iloseks mä tulin, ku illalla katoin blogin katselujen määrää ja luku huiteli melkein jo tuhannen kieppeillä! Iso kiitos kaikille, tästä on hyvä jatkaa  

Mutta asiaan.. Toukokuussa mä sain toteuttaa yhden mun unelmista, kun pääsin seuraamaan jääkiekon mm-kisoja ihan paikanpäälle. Oon jo monta vuotta seurannu jääkiekkoa, muutakin kun mm-kisoja, Mestistä, Liigaa yms. En voi vieläkään uskoo, että oon oikeesti ollu paikanpäällä ja kannustanu Suomen voittoon kerta toisensa jälkeen! Otteluita pelattiin tänä vuonna Pietarissa, Venäjällä, jonne me matkustettiin Tuukan kanssa bussilla. Meidän hotelli oli iso betonimötikkä, jossa sadat suomalaiset lätkäfanit majottu (ja josta Iltalehden mukaan loppu kaljatkin, kun suomalaiset sitä niin ahkerasti joi). Suomi voitti kaikki ottelut mitä päästiin kattomaan, eli paremmin ei olis voinu mennä, eihän? Kierreltiin Pietarin katuja, käytiin kylpylässä, tehtiin ostoksia, huudettiin kurkku suorana pelien aikana ja naurettiin aina yhtä hyvälle asiakaspalvelulle Venäjällä (huomaa sarkasmi). Huippu reissu, parempaa matkaseuraa en olis voinu toivoa ja yks todella iso unelma toteutui!


Ei kommentteja: