5.10.2016

UUTTA KOTIIN

Heinäkuun lopussa lähdettiin tosiaan iskän ja pikkusiskon Heidin kanssa Joensuuhun hakemaan mun tavaroita. Meillä oli peräkärry ja auto ihan täynnä, niin täynnä, ettei Heidi nähny ikkunoista edes ulos koko 500 km matkan aikana! Mä etin vuokrakämppää jonkin aikaa, kunnes totesin että se kämppä mitä ihan ensimmäisenä olin kattomassa, oli just mulle sopiva. Tää kämppä on siis vuosi sitten valmistuneesta kerrostalosta 35 neliöinen yksiö, jossa on oma parveke ja sauna! Jossain vaiheessa saatte laajemman koti-postauksen, mutta halusin näyttää teille uusimmat hankinnat! 
 Tuoreet kukat on aina kauneimpia, mutta jostain syystä mulla ei säily mitkään muut kukat kuin neilikat sen kolme päivää pidempään.. Ja kyllähän niihin kukkiin saa upotettua ihan hyvän summan rahaakin.. Siks päätin nyt ainakin hetkeksi pistää maljakkoon tällaisen kauniin kimpun.. Musta nää on tosi nättejä, vaikkei aitoja ookkaan! Kuvassa näkyvät pienet ruusun ja puhtaiden pyykkien tuoksuiset kynttiläpurkitkin tuli ostettua. Raaskiikohan niitä edes polttaa? 
 Metsästin ruokapöytää ja tuoleja varmaan kaikista eniten, kun tänne muutin.. Suurin osa ruokailuryhmistä oli joko liian isoja, kömpelöitä tai väärän värisiä. Löysin pari kivaa ruokailuryhmää, mutta niiden hinnat oli jo lähempänä tuhatta euroa, joten ne sai jäädä kauppaan. Mutta sitten, mun ja tämän ruokailuryhmän tiet kohtasi ja sen jälkeen en oo ajatellutkaan muuta. Ikea-reissulta lähti myös mukaan jakkara, joka sopii aikas hyvin tohon pöydän päätyyn. 
Toiselta Ikea-reissulta lähtikin sitten mukaan tää karvainen kaveri, lampaantalja! Mulla ei muita mattoja tässä kämpässä vielä oo, mutta kauheesti en niitä edes kaipaa, koska tää lattia on niin huippu. Tää ihanuus löytyy kuitenkin mun sängyn viereltä. 

Mitäs pidätte mun uusimmista hankinnoista? 

2 kommenttia:

norpsu kirjoitti...

Oi ompa nättejä nuo kukat, en ees aluks tajunnut ettei ne oo aitoja! Löytykö nuokin Ikeasta :)?

http://whnora.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Moi! Kiitos paljon :) Ei, ne löyty kirppikseltä :-D