7 ASIAA, JOITA ET VIELÄ TIENNYT MINUSTA


Kuuntelen joka paikassa aina muiden keskusteluja, esim bussissa. Tekis aina mieli liittyä mukaan keskusteluun tai oikaista jos joku sanoo jotain väärää tietoa. Pari viikkoa sitten kuuntelin yhtä pariskuntaa jotka olivat Vaasassa kesälomareissulla. Mies sanoi, "jännä että täältä Vaasasta ei pääse risteilyllä yli Ruotsiin, tästähän on niin lyhyt matka". Mun teki niiiiin mieli sanoo, että kyllä täältä pääsee Wasalinella Uumajaan. Mutta sain pidettyä suuni kiinni!
Yks mun lempiruoista on kaupasta ostettava Saarioisten maksalaatikko. Oikeen herkkupäivä kun tätä saa ruoaksi!
Mun lemppariohjelma telkkarista on Leijonan luola. Ei Kauniit ja rohkeat, ei Täydelliset naiset, ei Sinkkuelämää. Vaan Leijonan luola. 
Yks ärsyttävimmistä asioista mitä tiedän on ihmiset jotka valittaa ruoasta. 
Kaikki hapolliset juomat, esim. limsat ja kivennäisvedet sattuu mua kurkkuun. Ehkä johtuu siitä, että "opin" juomaan limsaa vasta aikuisiällä.
Soittelen mun äidin kanssa lähes joka päivä, vaikka asutaan 500 metrin päässä toisistamme. Jotenki sitä asiaa aina vaan löytyy!
Mulla on lemmikkinä pikkuruinen pörröinen hamsteri Sulo, joka tälläkin hetkellä mussuttaa tuossa mun edessä basilikaa. 

Ei kommentteja: